Vægtøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Margorie

Er 19+1 og har 'kun' taget knap 1 kg på.. Meen, jeg har så også stadig lidt babyvægt fra den første siddene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

BinaMor

12 kg.. og er 30+6... vejer nu 67 kg.

Anmeld

24. juni 2010

Tina2

Uge 28 og 14,8 kg.... Har taget meget på de to andre gange og havde egentlig et mål der hed max 20 kg denne gang, MEN den holder vist ikke, selvom jeg passer på....  Er åbenbart en af dem der skal tage meget på, så nu håber jeg bare jeg holder mig under hvad jeg tog på med min datter (som var 25 kg) og ikke når op i nærheden af hvad jeg tog på med min søn (31 kg)

Dog har jeg begge gange tabt det rimelig hurtigt igen. Første gang havde jeg tabt de 25 kg + 5 mere da min datter var 4 mdr og med min søn tog det 9 mdr at tabe de 31 kg.... Dog havde jeg tabt de 22 kg da han var 9 uger.... Så jeg må bare igang bagefter igen...

Anmeld

24. juni 2010

Tina2

Tina2 skriver:

Uge 28 og 14,8 kg.... Har taget meget på de to andre gange og havde egentlig et mål der hed max 20 kg denne gang, MEN den holder vist ikke, selvom jeg passer på....  Er åbenbart en af dem der skal tage meget på, så nu håber jeg bare jeg holder mig under hvad jeg tog på med min datter (som var 25 kg) og ikke når op i nærheden af hvad jeg tog på med min søn (31 kg)

Dog har jeg begge gange tabt det rimelig hurtigt igen. Første gang havde jeg tabt de 25 kg + 5 mere da min datter var 4 mdr og med min søn tog det 9 mdr at tabe de 31 kg.... Dog havde jeg tabt de 22 kg da han var 9 uger.... Så jeg må bare igang bagefter igen...

Er iøvrigt normalvægtig- 180 cm høj og 70-72 kg....

Anmeld

24. juni 2010

Faith

33+0 med tvillinger, +ca 15 kg. Vægten siger nu 70 kg.

Anmeld

24. juni 2010

Riksen

Jeg er "kun" 10+0 i dag, og jeg har taget lige knapt et kilo på.

Anmeld

24. juni 2010

ditdot

Er 37+5, og har taget omkring 14,5 kg på, håber ikke den stiger så meget mere inden hun kommer ud. Vejede ca 60 kg inden jeg blev gravid, så det er vel meget normalt. Må hellere lade väre med at spise for mange sommeris !

Anmeld

24. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vejer mig normalt ikke. Har ikke selv vejet mig i maaaaaaange år, bruger hellere et målebånd

Men jeg blev vejet af lægen da jeg var ca 10 uger. Da vejede jeg 71 kg.

Idag har jeg så købt en vægt fordi husbonni ønskede sig én og han blev glad - selvom alle kan se at det betaler sig ikke at drikke COLA hele tiden (han er sej og har lagt det næsten helt på hylden ) så vejer han ikke længere 100+ men 92 kg Så sagde han at han gerne ville vide, hvad jeg vejer og jeg er så +6 kg her hvor jeg er 29+4, så det er ikke så slemt.

Dog vil jeg gerne tilbage på 65 kg (ca 22,5 bmi - altså midt i det 'sunde' område og ikke i toppen, som lige da jeg blev gravid), jeg havde desværre ladet lidt 'stå til' inden jeg blev gravid, fordi jeg syntes min krop var træls. MEN MEN - lad os se, hvordan det går efter

Anmeld

24. juni 2010

Sofia24

Er 35+2 i dag og vægten siger +15 kg. Var normalvægtig før graviditeten...  

Anmeld

25. juni 2010

zille_87

Jeg er 21+2 og har taget 3 kg på indtil nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.