Vægtøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

Rsa

Tillykke til jer, der her har givet jeres vægt tilkende... Men synes  nu ikke den giver et særlig nuanceret billede, da det er meget forskelligt fra person til person, hvad man tager på...

Er man overvægtig inden graviditeten, er sansynligheden for at tage på, ikke så stor samt  den vægtøgning der sker, er ikke så markant som hvis man er 'normal' af bygning.

Nogle tager 5 - 10 - 15 - 20 kilo etc. på....

Nogle smider de 30 kg de har taget på hurtigt after graviditeten, andre kæmper for at smide det.

Kort og godt, handler det vel om at man selv har det godt med sig selv - ser ned på sin smukke mave og krop der bærer på et lilel fantastisk vidunder - spejler sig i manden blik, der elsker den lille mave og hvad den bliver til.... Og s)elvfølgelig at man spiser sundt og med måde

Vh. Rsa 15 + 4 og 5 kg tungere og elsker min mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

misslea

er 25+2 og vægten sir' + 6 kg....

hilsner fra Lea

Anmeld

24. juni 2010

bette

jeg er 27+4 og har taget 9,5 kg på..

Anmeld

24. juni 2010

DK

Kun 9+6 og allerede +3 kg.

Dem tog jeg på den første uge efter jeg fandt ud af jeg var gravid, men har da heldigvis så ikke taget yderligere på! Jeg læste et sted at det er normalt med ca. 3 kg. i det første trimester, så jeg skal bare lige holde vægten 2 uger mere, he he... Men altså, det har jo bare været fedt, så jeg er da ret glad for at jeg ikke har taget yderligere på endnu!

Anmeld

24. juni 2010

Emilie Sarah

uge 33+4 og jeg har taget hele 17kg på

Jeg er bestemt ikke tilfreds.. Men man falder jo ikke langt fra stammen siger man.
Og min mor tog 27 kg på ..

Anmeld

24. juni 2010

Frk. Himmelblå

Rsa skriver:

Tillykke til jer, der her har givet jeres vægt tilkende... Men synes  nu ikke den giver et særlig nuanceret billede, da det er meget forskelligt fra person til person, hvad man tager på...

Er man overvægtig inden graviditeten, er sansynligheden for at tage på, ikke så stor samt  den vægtøgning der sker, er ikke så markant som hvis man er 'normal' af bygning.

Nogle tager 5 - 10 - 15 - 20 kilo etc. på....

Nogle smider de 30 kg de har taget på hurtigt after graviditeten, andre kæmper for at smide det.

Kort og godt, handler det vel om at man selv har det godt med sig selv - ser ned på sin smukke mave og krop der bærer på et lilel fantastisk vidunder - spejler sig i manden blik, der elsker den lille mave og hvad den bliver til.... Og s)elvfølgelig at man spiser sundt og med måde

Vh. Rsa 15 + 4 og 5 kg tungere og elsker min mave

Helt enig med -

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde og flere faktorer spiller ind!

Jeg er/var normalvægtig, og har taget knap 3 kg på. Er 14+1.

Under sidste graviditet tog jeg i alt 15 kg på. Vi fulgtes ad i graviditeten med et vennepar. Og jeg blev hele tiden dunket i hovedet af hendes mand om, at hun havde kun taget i alt 6 kg på. Og at det var såååå flot osv. Det var det da også, men hvad kunne jeg bruge det til. Desuden var hun moderat overvægtig ved graviditetsstart, og havde sådan lyst til at nævne det, men tænkte, at de naturligvis skulle have lov at være stolte :-)

Man bli'r jo bare så let nærtagende, når det er noget med den dersens kvindefigur! 

Denne gang vil jeg helst nøjes med ca. 12 kg, da jeg har 3 kg babyfedt endnu fra sidste graviditet, så det må gå lige op ;-) Gad vide, om kroppen er med på den? :-)

Anmeld

24. juni 2010

Chr.Kristiansen

20+0 idag og vægten siger + 7,2 kg... Men jeg var heller ikke så stor inden graviditeten.. Nåede kun lige et BMI der sagde normalvægtig, så jeg nyder at have fået lidt mere sul på kroppen Har svært ved at forstå hvordan nogle kan være "trætte" af vægtøgningen??

Anmeld

24. juni 2010

isimaven

jeg er 17+3 og vægten er 3,5 i plus men jeg synes appetiten er på vej opad nu i disse dage så der kommer nok til at ske en del i de kommende måneder hehe
knus

Anmeld

24. juni 2010

XXSS

Bromberg skriver:

23+5, +8 kg.. Så nu siger vægten 73 kg

Er ca. 171 cm, er det meget normalt, eller? Følte mig også lidt tung før jeg blev gravid, men har aldrig følt mig tyk..

Det lyder ret normalt.

Anmeld

24. juni 2010

XXSS

Netapige skriver:

Det er noget tid siden sidst, så derfor en ny tråd, da der må være sket lidt på vægten siden. Hvor meget har i taget på og hvor langt er i?

KH Neta 29+6 og +10,7kg

35+6 + 15 kg vægten er oppe på 79 og jeg er en 1,57 så det er ret tungt for mine ben efterhånden. Sidst to jeg 18-20 kg på regner med at holde mig her på 15 kg med 3 uger igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.