Jeg bløder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

morethanperfect

Jeg blødte også temmelig meget(en lille mens.) i starten. Ringede til lægen , og han sagde jeg skulle vente og se . Og så stoppede det. Men ring hellere , men det slet ikke sikkert der er noget og bekymre sig for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Muhmi

Well... Jeg fandt så ud af at jeg ventede enæggede tvillinger, men de er desværre begge to gået til grunde i uge 6+3 ca. så jeg skal have en medicinsk abort imorgen.... Jeg er rigtig ked af det, for min kæreste og jeg håbede begge på tvillinger og vi har prøvet at blive gravid i over et år og så lykkedes det desværre ikke... Så nogle gange er der altså noget galt når man begynder at bløde.........

Anmeld

24. juni 2010

4kløver

Muhmi skriver:

Well... Jeg fandt så ud af at jeg ventede enæggede tvillinger, men de er desværre begge to gået til grunde i uge 6+3 ca. så jeg skal have en medicinsk abort imorgen.... Jeg er rigtig ked af det, for min kæreste og jeg håbede begge på tvillinger og vi har prøvet at blive gravid i over et år og så lykkedes det desværre ikke... Så nogle gange er der altså noget galt når man begynder at bløde.........

Får lige en herfra

Anmeld

24. juni 2010

Muhmi

Tusind tak.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.