Jeg bløder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Muhmi

Jeg har læst at det ikke er helt unormalt, men jeg bløder en lille smule (brunt, ikke rødt) og har menstruations smerter...

Er jeg meget parnoid eller er der noget at bekymre sig om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Low

Hvis du er gravid og ikke er tæt på din termin så synes jeg at du skal ringe til lægen.

Anmeld

23. juni 2010

Muhmi

Jeg er 8 uger henne... Men ja, det tænkte jeg også på...

Anmeld

23. juni 2010

oo

jeg ville ringe til lægen, de kan undersøge dig eller sende dig videre til scanning. jeg blødte selv en del i starten, men også i 16. uge havde jeg en blødning og der blev jeg scannet på skadestuen, hvor alt viste at baby havde det godt, men lægen ville alligevel give mig en fjorten dages sygemelding så ring!

Anmeld

23. juni 2010

Low

Jeg så lige hurtigt at du var gravid. Hvor langt er du henne?

Det at blodet ikke er frisk plejer ikke at være noget at bekymre sig om men for en sikkerhedskyld så ville jeg ringe til min læge alligevel. For at få bekræftet at der ikke er noget galt. Men det skal helst ikke blive ved over flere dage at pletbløde..

Anmeld

23. juni 2010

Low

Muhmi skriver:

Jeg er 8 uger henne... Men ja, det tænkte jeg også på...

Ja, det ville er en god idé at lige få det tjekket. 

Anmeld

23. juni 2010

Pia.

Som tommelfinger regl bør man lige blive tjekket når man bløder især de første 12 uger...

Så jeg syntes du lige skulle ringe til lægen... Håber ikke det har nogen betydning...

Hvis du normalt skulle ha' haft din menstruation på det her tidspunkt er det normalt at bløde lidt... Men du må helst ikke have meget ondt...

Knus fra Pia.

Anmeld

23. juni 2010

Bette81

Jeg er ikke så langt henne som dig (14/2), men har de sidste par dage haft meget kraftige smerter i underlivet, meget kraftige menstruations-lignende smerter - men jeg har ikke blødt endnu. Jeg ringede til min læge i morges, da jeg havde det rigtig skidt i nat. Han sagde at det formentligt var en spontan abort der var på vej, men han var ikke sikker. Det er ikke for at gøre dig bange, og håber heller ikke du er i samme situation som mig. Men nu er jeg da forberedt! Hvis man kan være det..

Jeg har også læst at man godt kan have lidt mens. agtige smerter og bløde lidt uden det har noget at sige, men jeg blev nervøs da det gjorde mere ondt end en normal mens.

Men ring da til din læge så du kan få vished - jeg synes ikke du er parnoid.

Pøj pøj

Anmeld

23. juni 2010

Muhmi

Som tommelfinger regl bør man lige blive tjekket når man bløder især de første 12 uger...

Så jeg syntes du lige skulle ringe til lægen... Håber ikke det har nogen betydning...

Hvis du normalt skulle ha' haft din menstruation på det her tidspunkt er det normalt at bløde lidt... Men du må helst ikke have meget ondt...

Knus fra Pia.

Jeg har ikke meget ondt, og det er faktisk lige omkring der hvor jeg plejer at få min menstruation og min blødning minder om når man er på allersidste dagen af sin menstruation, altså meget lidt, men stadig så man ikke kan gå uden trusseindlæg... Er bare bekymret fordi det er første gang... Men jeg vil kontakte lægen imorgen hvis det bliver ved, for vil ikke gå fuldstændig i panik endnu

Anmeld

23. juni 2010

VIPpigen

Jeg blødte i starten af min graviditet, da jeg var omkring 6 uge begyndte det, og da jeg var i 9 og fik lavet vandrejournal sagde jeg til lægen jeg var nervøs for der måske ikke var liv fordi jeg blev ved med at småbløde. Hun sendte mig til en scanning ved en gyn, og den lille havde det fint. I uge 11 begyndte jeg igen at bløde mere kraftigt, ringede til lægen fredag eftermiddag, da min egen ikke var der ringede den anden læge og sendte mig akut på sygehuset til scanning, igen havde baby det godt.

Ugen efter havde jeg NF, og baby havde det stadig godt.

Vil klart råde dig til at kontakte lægen, og få det tjekket op. Jeg har et fantastisk lægehus, som forstår min nervøsitet i alt det hele, og gerne undersøger en gang for meget, end en gang for lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.