Syge-ferie-fravær.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

Barbamama

SØDE SØDE Mette. Det er bare helt i orden men hvor vil du blive savnet. Jeg håber dit overskud og gode humør snart vender tilbage til dig for du er sådan et skønt menneske som fortjener det bedste! KÆMPE KÆMPE krammer til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Dictes mor

Åh nej Mette. JEg vil savne dig rigtig meget! Dine råd og beskeder betyder utrolig meget for mig! Jeg bliver helt ked af det, hvis du ikke er her, men du skal tænke på dig selv og dit helbred og din familie. Jeg kan gódt forstå, at du har brug for lidt fred og ro, der har godt nok været så mange ting, og det må have været et utroligt hårdt år for dig. Der er ikke noget at sige til, at du lige tager et skridt tilbage fra det hele og får fred og ro til at pleje dig selv og din familie.

Du ved, at du betyder rigtig meget for os alle herinde, og at vi vil dig alt det bedste i verden. Jeg håber, at du snart får det bedre igen og at du får overskud til at tage dig af alle os herinde, for det føler jeg virkelig at du har gjort, og jeg er imponeret over, hvor du har fundet overskuddet til det. Du er en stærk kvinde, som betyder rigtig meget i manges liv. Du har i hvert fald berørt mit liv på en positiv måde, og jeg glæder mig til du vender tilbage med fornyet styrke.

Meget stort knus fra Camilla

Anmeld

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Holder en pause fra jer piger.............har brug for at fokusere på mit helbred og min familie.

Har det ret dårligt psykisk, over min diabetes-diagnose..................føler mig mindre værd, og som en belastning for alle. Sikke et pjok jeg er.Kan ikke engang træne på min crosstrainer, da mine knæ ikke kan holde til det, med den kampvægt jeg har.

Vi holder ferie fra på fredag, og er i Sverige i uge 27. Desuden er vi jo midt i vores ombygning, og det trækker sgu' tænder ud.

Vender tilbage, når jeg har noget mere at bidrage med............og forhåbentlig har fået det lidt bedre.

snøft.....

Mette! du er et fantastisk menneske! et meget værdifuldt fantastisk menneske!!!!! og jeg vil svane dig meget!

det er ikke din skyld at du har fået diabetes 2....  og selvom jeg ikke er god til det selv, så SKAL du lære at se det positive i det! du kommer til at SKULLE ændre din kost og det KAN du! det vil gavne din vægt! og det vil du blive glad af!

du kan ikke bruge din Crosstrainer lige nu, og hva så? du kan da gå en tur med børnene... og har du en gym-ball? så kan du sætte dig små del mål... mavebøjninger i 2 minutter, og rygbøjninger i 2 minutter hver dag... Mette jeg hæpper på dig! SÅ MEGET! jeg ved, hvis der er nogen der kan så er det dig!!!!! du er så stærk!

jeg glæder mig til du venter tilbage fra ferie!!!

i øvrigt sendte jeg dig en sms igår, men jeg har fået nyt nr

knus!

Anmeld

24. juni 2010

sarahb

Jeg vil savne dig skønne Mette...
Jeg håber i får en fantastisk ferie, men mest af alt at du får dit helbred på sit bedste og at du får bearbejder nyheden om diabetis..

Kram Sarah

Anmeld

24. juni 2010

mama09

Anna-jonas skriver:

Holder en pause fra jer piger.............har brug for at fokusere på mit helbred og min familie.

Har det ret dårligt psykisk, over min diabetes-diagnose..................føler mig mindre værd, og som en belastning for alle. Sikke et pjok jeg er.Kan ikke engang træne på min crosstrainer, da mine knæ ikke kan holde til det, med den kampvægt jeg har.

Vi holder ferie fra på fredag, og er i Sverige i uge 27. Desuden er vi jo midt i vores ombygning, og det trækker sgu' tænder ud.

Vender tilbage, når jeg har noget mere at bidrage med............og forhåbentlig har fået det lidt bedre.

ej øv bøv da.. Håber i får en god ferie og det hjælper på det hele.. Glæder mig til at se  dig herinde igen .. Mange tanker herfra mys mys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.