Syge-ferie-fravær.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

anna-jonas

Holder en pause fra jer piger.............har brug for at fokusere på mit helbred og min familie.

Har det ret dårligt psykisk, over min diabetes-diagnose..................føler mig mindre værd, og som en belastning for alle. Sikke et pjok jeg er.Kan ikke engang træne på min crosstrainer, da mine knæ ikke kan holde til det, med den kampvægt jeg har.

Vi holder ferie fra på fredag, og er i Sverige i uge 27. Desuden er vi jo midt i vores ombygning, og det trækker sgu' tænder ud.

Vender tilbage, når jeg har noget mere at bidrage med............og forhåbentlig har fået det lidt bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Holder en pause fra jer piger.............har brug for at fokusere på mit helbred og min familie.

Har det ret dårligt psykisk, over min diabetes-diagnose..................føler mig mindre værd, og som en belastning for alle. Sikke et pjok jeg er.Kan ikke engang træne på min crosstrainer, da mine knæ ikke kan holde til det, med den kampvægt jeg har.

Vi holder ferie fra på fredag, og er i Sverige i uge 27. Desuden er vi jo midt i vores ombygning, og det trækker sgu' tænder ud.

Vender tilbage, når jeg har noget mere at bidrage med............og forhåbentlig har fået det lidt bedre.

Søde dejlige mettemus, DU ER GULD VÆRD!!!!

Jeg sender dig alverdens styrke, og min telefon er åben around the clock for dig!!!

10000000 krammere til dig.

Anmeld

23. juni 2010

Ida.

Du er bestemt IKKE mindre værd søde Mette....sig endelig til, hvis du har brug for endnu en lunch-pause - eller bare til en snak over en kop latte eller noget...du har mit nummer! KNUS

Anmeld

23. juni 2010

lion

Anna-jonas skriver:

Du har i mine øjne altid noget at byde med. Du giver skide gode råd og er super sød.

Men jeg kan godt forstå at du skal pleje dig selv og din skønne familie.

Jeg glæder mig til når du kommer igen.

Rigtig god ombygning og ferie

Anmeld

23. juni 2010

Bondepigen

Jeg holder rigtig meget af dig Mette, og du er bestemt ikke mindre værd. Men jeg forstår godt, at du har brug for at fokusere lidt mere på dig selv pt.

Men så vil jeg glæde mig til et glædeligt "gensyn", når du føler dig klar til det. Pøj pøj med det hele, ønsker dig masser af styrke både fysisk og psykisk!!!!

Kæmpekram fra mig!!!

Anmeld

23. juni 2010

Skouboe

Jeg glæder mig til du kommer tilbage til os.. vi kommer til at savne dig...

Anmeld

23. juni 2010

oo

åh mette du blir savnet!! men vi er her jo når du får brug for os, der er der ingen tvivl om jeg håber du får lidt luft og kan se det hele i et nyt lys når først ferien og sommeren melder sig

Anmeld

23. juni 2010

TbCp

Du vil blive savnet og jeg vil glæde mig til du vender tilbage!

Anmeld

23. juni 2010

Vinker

Savner dig allerede Mette, men er helt forstående overfor at du ikke vil være at træffe herinde i den næste tid.

Jeg håber inderligt at der er lysere tider på vej hos jer!

Og Mette; du ER en fantastisk dejlig kvinde - Vær nu ikke for hård ved dig selv!

Glæder mig til du er tilbage igen, men mest af alt glæder jeg mig til du har fået det bedre!

Mange varme tanker og knus

Anmeld

23. juni 2010

Vingummien

Du vil blive savnet men forstår dig godt, det trænger man til engang imellem.

Og nej du er ikke mindre værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.