Ville gerne svare hver og en, men jeg magter det ikke lige!
TAK for Jeres positivitet, og at stille procenterne op, på den positive måde! Det hjalp!
Og TAK for alle krammerne og de varme tanker. Selvom de ikke er fysiske, så finder jeg stor trøst i dem/Jer alligevel!!
Jeg har gået en tur i solen og har købt jordbær og melon at forkæle mig med! Så det er planen! At forkæle mg selv en times tid endnu, indtil manden kommer hjem!
grunden til at de ringer til mig med svaret og ikke til ham, er at jeg er sat på som primær kontakt. Jeg går mest hjemme, pga srudiet, og det vil ikke være rart for kæresten, at blive ringet op midt i arbejdstiden med en dårlig nyhed. Der er større odds for, at jeg er i "trygge omgivelser". Så det er vores valg.. Men derfra og så til at få denne besked, det havde vi jo overhovedet ikke regnet med.. Og han ved det ikke engang endnu... 
Tak allesammen!
Øv søde. Hvor er det bare unfair med al det forbistrede modgang.
Og så giver det jo også en klump i maven, at gå med sådan en besked, som skal bringes videre til gemalen, når han kommer uvidende og glad ind af døren - og det har man jo bare slet heller ikke lyst til at ødelægge + at det jo er følsomt.
Selvom det på ingen måde er NOGENS SKYLD at det er svært, så tror (forestiller jeg mig) at man alligevel nemt kan komme til at dunke sig selv med beabrejdelser og skyld, når "det er én", der har noget, som besværliggør processen yderligere. Netop fordi man jo ønsker et barn så meget, så gør det også så ondt - både for én selv. Men også når man tænker på sin partner - Ikke?
Men jeg håber at dine test vil give gode svar. Og hvad er sandsynligheden da også lige for, at du OGSÅ skulle være bærer !?!?
Men som Malucca09 skrev i sit svar, så er det svært at se igennem sådan en melding og finde noget positivt ved det.
Men hvis man kan, og hvis det lykkes, så prøv at vende risiko-tallene om til chance-tal i stedet for.
Der ville ikke være 25% risiko for at Jeres barn ville blive født med det, men i stedet 75% chance for, at det ikke ville.....
Åhh.... Det er også "så nemt", at sige en masse, når man ikke selv står i situationen. Men jeg føler virkelig meget med Jer, og synes bare at det burde være Jeres tid, og Jeres tur - NU!!