Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: pjew.. tørrer lige sveden af panden igen
pjew.. tørrer lige sveden af panden igen
Du er sej!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis skriver: Du er sej!
tak, søde... selvom jeg stadig ikke er tilfreds
Caroline86 skriver: tak, søde... selvom jeg stadig ikke er tilfreds
Kender det godt. Hvornår skal du aflevere kagen?
Alexis skriver: Kender det godt. Hvornår skal du aflevere kagen?
den er allerede røget afsted
Hejsa. Æv med en drillekage, men synes nu det lykkedes ret godt alt taget i betragtning. Synes huen med emblem er blevet god, håber min også bliver det
Caroline86 skriver: skulle lave en studenterkage og aldrig i mit liv har jeg været tæt på at give op så mange gange.. ALT drillede først ville kagen ikke blive færdig men gerne sort og det er den samme chokoladekage jeg ALTID laver.. så klumpede min smørcreme og jeg kunne ikke få den til at holde op... mmf'en smuldrede og sprækkede (tror skumfiduserne var dumme, for det var alle 3 (!!!!!!) portioner mit fyld drillede lidt, men det blev ok... Her er den så... Jeg er ikke tilnærmelsesvis tilfreds, men havde lovet billeder Fie er blevet hh-student. chokoladekage med chokoladesmørcreme og limemousse (både bundkagen og huen)
skulle lave en studenterkage og aldrig i mit liv har jeg været tæt på at give op så mange gange.. ALT drillede
først ville kagen ikke blive færdig men gerne sort og det er den samme chokoladekage jeg ALTID laver.. så klumpede min smørcreme og jeg kunne ikke få den til at holde op... mmf'en smuldrede og sprækkede (tror skumfiduserne var dumme, for det var alle 3 (!!!!!!) portioner mit fyld drillede lidt, men det blev ok...
Her er den så... Jeg er ikke tilnærmelsesvis tilfreds, men havde lovet billeder
Fie er blevet hh-student. chokoladekage med chokoladesmørcreme og limemousse (både bundkagen og huen)
Caroline86 skriver: tak.. jeg er slet ikke tilfreds tror de var fra Haribo har ikke set dem før...
tak.. jeg er slet ikke tilfreds
tror de var fra Haribo har ikke set dem før...
træls at det drillede sådan skat.Men altså selvom det drillede så har du nu klarede det meget godt
Rigtig flot hue Kan du godt være stolt af.
Ang. din fondant, jejg bruger ALTID selv Haribo`s, og der plejer ikke at være problemer. Træls at der var det for dig, men lykkedes jo alligevel for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128