Min gode gud vær sød at hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

Bondepigen

lion skriver:

Ja det klø af HT.

Ja det er svært. I morges havde hun indtørret blod på armene som jeg skal vaske af inden jeg SKAL komme creme på, og det ene siger hun mere av til end det andet. SÅ jeg må tage hendes arm og tvinge hende til det. Sådan er det nogen gange.

Den ene gang græd hun da hun så creme æsken, ellers har hun taget og smidt den på gulvet. Hun ville ikke smøres, og hvordan forklare jeg hende at det er for hendes eget bedste. Hun forstå jo kun at det gør ondt

Åh ja, lille stakkel. Håber virkelig det kan klares med at bade i læsø salt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

JustAnotherName

Øv, træls at hun er SÅ hårdt ramt, det lille pus. Og træls at BEGGE dine børn har været så uheldige at få det. Jeg håber I finder noget som kan hjælpe!

Ellers kan jeg foreslå en løsning også, som er forholdsvis billig.
Et produkt der hedder HERBA-LIFE, og som er en ren naturprodukt (og altså ikke fyldt med hormoner og skidteras, som man ikke aner hvad er for noget).
Jeg har engang døjet med psoriasis, og intet hjalp. Jeg var hos hudlæge og speciallæge og fik cremer i dyre domme, som jeg skulle smøre mig med. Men intet af det hjalp.
Så hørte jeg om HERBA-Life, og de har sådan en ordning, at hvis ikke det har haft effekt indenfor en måned, og man ikke er tilfreds med resultatet, så får man pengene retur! Så jeg tænkte, at jeg jo ikke havde noget at miste ved at give det et forsøg (selvom jeg ikke troede på, at det ville hjælpe, når alt andet heller ikke havde virket) .....Men det hjalp - det blev hurtigt pænere end nogensinde før, og det gik faktisk helt væk efter en tid!
Og hvor de cremer, som jeg fik tildelt fra lægen kostede 200 kr, for en lillebitte bøtte, så fik jeg her en creme af okay størrelse til kun 80-90 kr. OG DET VIRKEDE!!!

Så hvis INTET andet virker (og i øvrigt koster det hvide ud af øjnene), så anbefaler jeg, at I kan prøve at give det dersens HERBA-LIFE en chance. Det kan ihvertfald ikke skade, at give det et forsøg jo 

Anmeld

23. juni 2010

Barbamama

Ej hvor er det bare synd!!! Det ser smertefuldt ud! Har virkelig ondt af hende.... Åha.... Ved slet ikke hvad jeg skal sige....

Anmeld

23. juni 2010

Dictes mor

Åh nej det er dog forfærdeligt. Stakkels stakkels lille mus. Jamen det er da slet ikke til at holde ud. Jeg får det helt skidt ved tanken om, hvor forfærdeligt det må være. Gud hvor jeg håber, at hudlægen kan hjælpe, og gerne hurtigt!

Anmeld

23. juni 2010

lion

Skouboe skriver:

Stakkels Cassandra - der ser virkeligt grimt ud og hun er bare ikke gammel nok til at forstå at mor ikke gør det for at være ond ved hende...

Kan du aflede hende lidt? Freja kan godt forstå når jeg siger at vi er nødt til at at gøre et eller andet, men så kan vi gå og få et eller andet hun elsker bagefter, i øjeblikket sodavandsis og blåbær. Så begynder hun at snakke om fx at hun skal have "Issssss" og holder ikke helt så meget øje med hvad man gør ved hende.

Nu er det ikke så smart at hælde is på hende hver gang hun har fået creme på, men jeg tænker på om ikke der er et sundere alternativ hun kan få, som kan aflede hende lidt? Så kan I snakke om det, mens hun bliver vasket og smurt, og så kan hun koncentrere sig om noget andet end at det er ubehageligt.

Jeg håber virkeligt at de snart finder noget der hjælper hende - stakkels pige..

Vi prøver alt for at distrahere hende, det er bare svært når det gør ondt.

Men det kan være vi skulle prøve din måde.

Jeg håber lægen kan finde ud af noget.

Hun er nemlig også begyndt at vågne med et SKRIG nede i vuggestue og er ikke til at trøste eller komme i kontakt med lige med det samme. Det er efter 1 time søvn, i tirsdags vækkede hun hele stuen, de nåede at forhindre det i dag.

Anmeld

23. juni 2010

lion

JustAnotherName skriver:

Øv, træls at hun er SÅ hårdt ramt, det lille pus. Og træls at BEGGE dine børn har været så uheldige at få det. Jeg håber I finder noget som kan hjælpe!

Ellers kan jeg foreslå en løsning også, som er forholdsvis billig.
Et produkt der hedder HERBA-LIFE, og som er en ren naturprodukt (og altså ikke fyldt med hormoner og skidteras, som man ikke aner hvad er for noget).
Jeg har engang døjet med psoriasis, og intet hjalp. Jeg var hos hudlæge og speciallæge og fik cremer i dyre domme, som jeg skulle smøre mig med. Men intet af det hjalp.
Så hørte jeg om HERBA-Life, og de har sådan en ordning, at hvis ikke det har haft effekt indenfor en måned, og man ikke er tilfreds med resultatet, så får man pengene retur! Så jeg tænkte, at jeg jo ikke havde noget at miste ved at give det et forsøg (selvom jeg ikke troede på, at det ville hjælpe, når alt andet heller ikke havde virket) .....Men det hjalp - det blev hurtigt pænere end nogensinde før, og det gik faktisk helt væk efter en tid!
Og hvor de cremer, som jeg fik tildelt fra lægen kostede 200 kr, for en lillebitte bøtte, så fik jeg her en creme af okay størrelse til kun 80-90 kr. OG DET VIRKEDE!!!

Så hvis INTET andet virker (og i øvrigt koster det hvide ud af øjnene), så anbefaler jeg, at I kan prøve at give det dersens HERBA-LIFE en chance. Det kan ihvertfald ikke skade, at give det et forsøg jo 

Det kunne være jeg skulle prøve hvis alt andet ikk virker.

Ja det er møg irriternde de begge har det og hendes er så slemt lige nu.

Anmeld

23. juni 2010

lion

michella80 skriver:

Ej hvor er det bare synd!!! Det ser smertefuldt ud! Har virkelig ondt af hende.... Åha.... Ved slet ikke hvad jeg skal sige....

Du læste og du skrev hvad du tænkte. Det er nok.

Anmeld

23. juni 2010

lion

Dictes mor skriver:

Åh nej det er dog forfærdeligt. Stakkels stakkels lille mus. Jamen det er da slet ikke til at holde ud. Jeg får det helt skidt ved tanken om, hvor forfærdeligt det må være. Gud hvor jeg håber, at hudlægen kan hjælpe, og gerne hurtigt!

Jeg håber også den hudlæge kan hjælpe os og hurtigt.

Anmeld

24. juni 2010

Barbamama

lion skriver:

Du læste og du skrev hvad du tænkte. Det er nok.

Tak Helene  Det gør bare helt ondt på mig at se hende sådan for det må da være så smertefuldt og frustrerende hele tiden at have noget der klør og svier....

Anmeld

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Hvor vil jeg gerne slippe for børneeksem.

Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅaf børneeksem.

Jeg glæder mig så meget til d. 2 juli, hvor vi skal til hudlæge med Cassandra og får en alleritest på hende. Der er bare mange dage til det, især lige for tiden.

Nu har Cassandra siden hun var 10 mdr haft eksem som ikk rigtig er gået væk mere end 3 dage af gangen. Hun er 3 juli 23 mdr så det har været sådan det sidste år.

Efter vi var på skovtur med børnehave/vuggestuen i lørsdag er det blevet mega slemt, men det er ikk sikkert at det er skovturen der har sat det i gang, det kunne ligge under overfladen.

Jeg har her sat et hav af billleder ind af min dejlige/kære datter og hvordan hun ser ud lige nu. Så kan I se hvor slemt det desværre er.

Min store og tapre piger brokker sigikk så tit over eksemet, kun når det svier, og så hjælper det mor puster. Ja hun rækker selv armen frem når hun skal smøres også selvom det går ondt på hende.

Det er så slemt at hun skal ha creme på inden hun kommer ud og lege, på grund af sandet og hende hænder. Hun kradser hul et eller andet sted hver dag.

Hun kommer i bad hver dag og bliver smurt masser af gange hver dag.

For at gøre det værre er hun også begyndte at skalle især om det ene øje og hænder/armene og få hård hud nogen steder især hænderne.

Undskyld det blev lidt langt men det driver mig til vanvid lige nu, Julius' er også ved at blive slemt, desværre.

guuuuuuuuuuuuuud hvor er det blevet slemt! ej stakkels Cassandra! det er flot hun ikke klager mere!

det har hjulpet at Nikoline ikke får æg, men der må stadig være noget for hendes overarme og nederst på ryggen klør helt vildt...

vi har brugt hormon creme til at slå det ned, jeg bryder mig ikke om det, men jeg vil heller ikke have at hun klør så meget... så vasker vi med den der A-derma vaskebar og hun bliver smurt morgen og aften med A-derma cremen... men hvis vi bare een dag ikke følger rutinen, blusser det op det LORT!

godt! at i skal til hudlæge nu! det var en børnelæge som hjalp os...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.