Min gode gud vær sød at hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

lion

Karo skriver:

Stakkels Casandra Det ser bare så ubehageligt ud og jeg kan næsten selv mærke at det begynder at klø når jeg ser billederne

Jeg håber virkeligt for jeg at i snart finder noget der virker og kan fjerne den grimme eksem.

Det klør også meget, især ved varme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

lion

Jules skriver:

Min kusines børn har været lige så hårdt ramt som din datter. Hun har sagt at det læsø salt er GULD værd....

Viktor døjer også med det.... men slet ikke i den grad der... Håber allergi testen kommer til at hjælpe jer så hun kan slippe af med det værste....

Min nevø er 13 år nu...Og han døjer stadigvæk med det i nu og næ... Det afhænger lidt af vejret... Min søster prøvede Mange mange mange forskellige cremer før hun fandt den der hjalp... Men ja det er noget stærkt skidt... Men det virker :)

Men hende eksem er helt vild lige for tiden.

Jeg håber det snart går væk. Men jeg vil da prøve det med læsøsaltet

Anmeld

23. juni 2010

lion

sarahb skriver:

Nej puha hvor er det vildt, stakkels lille skat..
Havde selv meget som barn og nej det er absolut ikk sjovt..
Håber snart i kan finde en kur og noget der kan hjælpe det med at komme væk..
En anden ting man kan gøre for ikk at øge det og fremprovokere det er at holde støv meget nede og absolut ikk ryge indenfor for det fremprovokerer eksem udbrud og kan gøre det værre. Synes jeg så på et billede din mand røg. Det er selvfølgelig noget i selv vælger men det har altså en indvirkning på eksem..

Held og lykke med skønne cassandra og håber virkelig snart hun slipper lidt for alt det eksem..

Kram fra os

Ja vi havde snakket om at gør total hovedet rent igen og se om det hjælper.

Ja manden og hans røg. Han prøver at ryge så meget så muligt udenfor.

Anmeld

23. juni 2010

anna-jonas

Puuuuhh...........det ser slemt ud, Helene. Håber at hudlægen kan hjælpe jer, for det der ser umiddelbart helt uholdbart ud. Måske skal Cassandra tilbydes røde bade, der kan lindre en del.

Anmeld

23. juni 2010

lion

Anna-jonas skriver:

Puuuuhh...........det ser slemt ud, Helene. Håber at hudlægen kan hjælpe jer, for det der ser umiddelbart helt uholdbart ud. Måske skal Cassandra tilbydes røde bade, der kan lindre en del.

Jeg håber bare at noget vil hjælpe. Jeg har snart prøvet alt det her sidste år

Anmeld

23. juni 2010

Bondepigen

lion skriver:

Jeg vil da kigge på det og se om læsøsaltet hjælper.

Det er så tidskrævende det eksem og synd for hende.

Min bror og mor er i hvert fald glade for det til deres psoriasis, så hvis det "kun" er eksem, så burde det jo være rigtig godt til det.

Og "kun" skal tages med et gran salt, for det ser godt nok slemt ud.

Anmeld

23. juni 2010

lion

bondepigen skriver:

Min bror og mor er i hvert fald glade for det til deres psoriasis, så hvis det "kun" er eksem, så burde det jo være rigtig godt til det.

Og "kun" skal tages med et gran salt, for det ser godt nok slemt ud.

Jeg ved godt hvad du mente med "kun".

Det er første gang det er så slemt.

Anmeld

23. juni 2010

Bondepigen

lion skriver:

Jeg ved godt hvad du mente med "kun".

Det er første gang det er så slemt.

Jeg håber virkelig det hjælper, for det må da klø noget så forfærdeligt, og det er jo osse hårdt som forældre at stå med og føle sig magtesløs.

Anmeld

23. juni 2010

lion

bondepigen skriver:

Jeg håber virkelig det hjælper, for det må da klø noget så forfærdeligt, og det er jo osse hårdt som forældre at stå med og føle sig magtesløs.

Ja det klø af HT.

Ja det er svært. I morges havde hun indtørret blod på armene som jeg skal vaske af inden jeg SKAL komme creme på, og det ene siger hun mere av til end det andet. SÅ jeg må tage hendes arm og tvinge hende til det. Sådan er det nogen gange.

Den ene gang græd hun da hun så creme æsken, ellers har hun taget og smidt den på gulvet. Hun ville ikke smøres, og hvordan forklare jeg hende at det er for hendes eget bedste. Hun forstå jo kun at det gør ondt

Anmeld

23. juni 2010

Skouboe

Stakkels Cassandra - der ser virkeligt grimt ud og hun er bare ikke gammel nok til at forstå at mor ikke gør det for at være ond ved hende...

Kan du aflede hende lidt? Freja kan godt forstå når jeg siger at vi er nødt til at at gøre et eller andet, men så kan vi gå og få et eller andet hun elsker bagefter, i øjeblikket sodavandsis og blåbær. Så begynder hun at snakke om fx at hun skal have "Issssss" og holder ikke helt så meget øje med hvad man gør ved hende.

Nu er det ikke så smart at hælde is på hende hver gang hun har fået creme på, men jeg tænker på om ikke der er et sundere alternativ hun kan få, som kan aflede hende lidt? Så kan I snakke om det, mens hun bliver vasket og smurt, og så kan hun koncentrere sig om noget andet end at det er ubehageligt.

Jeg håber virkeligt at de snart finder noget der hjælper hende - stakkels pige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.