SEPNI skriver:
Godaften 
Jeg har gået og tænkt lidt over hvor mange af der havde uddannelse inden i fik børn, og hvor mange af jer, der har taget uddannelse efter barnets/børnenes ankomst?
- Og hvorfor har I valgt som I har gjort?

Jeg blev matematisk student fra gymnasiet i 2006, og begyndte med det samme på sygeplejestudiet.. På 4.sem i foråret 08 tog jeg pause pga. et overfald, og startede så forfra på 4.sem i efterår 08... Vups, så blev jeg gravid - absolut ikke planlagt, men han var selvfølgelig mere end velkommen.. Jeg gik på barsel 1.okt i starten af 6.sem, og startede igen 1.marts og tog resten af 6.semester.. Nu er 6.semester og slut og efter sommeren venter bachelorprojektet, og til januar skulle jeg gerne være færdig ;-)
jeg har hele tiden gerne villet ha min uddannelse inden jeg fik barn, fordi jeg ikke ville sidde alt for hårdt i det økonomisk.. Men det er jo ikke altid man lige kan planlægge hvornår de små kommer til ;-)
Vi klarer det fint, og mangler ingenting, så det er jo bare perfekt! Og jeg er ser helt klart det som en fordel at få barn under studiet, da man nemmere kan tage syge-og fridage ;-)
Anmeld