lærkes_mor skriver:
Vi har ikke alverdens penge at gøre godt med, så prisen betyder mege...
Men vil gerne ha at det er noget ordentligt mad.
Vi skal afsted min mand, jeg og vores pige på 2½ og dreng som er fra 7 april...
Vi har ikke tænkt os at sku rundt og se noget, vi vil bare ligge en hel uge ved poolen og hygge og slappe af!!!
Har også kigget på Bulgarien, det ret billigt, men er i tvivl om deres mad er god nok...
Maden er god nok på all incl. i bulgarien (i hvert fald der hvor vi var, der var de gænse med salat, kartofler, kylling, pomfritter, og så også deres retter, så det var meget blandet og så deres kager (som vi smagte en ny af hver dag, ikke alle var lige gode) men der bliver man nok også inde for ferieområdet, bulgarien er et lidt mystisk feriested, vi så en der kom gående med en brun bjørn (der var virkelig ubehageligt) og så sætter de deres børn til at tigge, men udover det så var der super god service der hvor vi var, og vi tog lokalbusser, var i et kæmpe svømmeland (de er så til gengæld ikke gode til køkultur) og man kan købe tonsvis af tøj, sko og tasker (det meste kopi varer, men min mor købte en fin håndtaske som stadig holder her 5-6 år senere) Vi var dog ikke der hvor alle de unge tog hen, men i den mere familievenlige del, og brugte faktisk kun poolen, til tros for at der var strand 200 m væk..
Anmeld