Anbefal et all incl. hotel syd på :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.645 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Sara.

Vi overvejer at tage en tur sydpå starten af september ca...

Men hvor?

Det skal bare være all incl. så skal hverken min mand eller jeg selv tænke på mad osv. så vi ka bare hygge med Lærke og Nor

Nogen der har gode ideer eller kender et godt hotel, sted eller land. Det må gerne ikke være dyrt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Tullebobs

Kender ikke lige et specifikt hotel, men vi varmt anbefale Alcudia på Mallorca. Det er børnevenligt og hyggeligt - og ikke afsindigt varmt i sepember...

Hilsner fra Trine

Anmeld

22. juni 2010

piadas

Sidste år var vi på Nuevas Palmeras i Alcudia, Mallorca. Rejsen var bestilt gennem Spies (mytravel) Det var et rigtig godt hotel - kanon beliggenhed med udsigt over vandet og stranden lige op til hotellet, all inclusive og rigtig godt pool-område med lille rutsjebane osv. til børn. Kan varmt anbefales! Det er ikke sidste gang, vi har været der!!

Anmeld

22. juni 2010

Mi

Hej

Sidste år var vi på fuerteventura (en af de kanariske øer) og boede all incl på oasis village i corellejo. Det var bestilt gennem falk lauritzen.

Maden var ikke fantastisk, lidt kantineagtigt, men det var et hyggeligt hotel og BILLIGT. Det kostede 12000kr for en uge to voksne og tre børn hvoraf en var under 2 år. Og for den pris kunne vi faktisk have fået to uger, men var for langsomme til at nå at få del i tilbudet.

Mvh Marianne

Anmeld

23. juni 2010

Sara.

Tak for alle jeres svar

¨Går ind og kigger på de forskellige steder....

Anmeld

23. juni 2010

Millebasse

Vi skal til Kreta på Hotel Rethymno Mare, det er All inclusive, bestilt igennem Apollo Rejser.. Vi aner ikke om det er godt, så er lidt spændt :-)

Anmeld

23. juni 2010

Sofia

Det billigste sted du kan finde all inclusive tror jeg er Tyrkiet.. Tjek evt. tyrkieteksperten.dk - de har ikke den bedste service, men hvis det er prisen man går efter er de billige. 

Anmeld

23. juni 2010

Sara.

Sofia skriver:

Det billigste sted du kan finde all inclusive tror jeg er Tyrkiet.. Tjek evt. tyrkieteksperten.dk - de har ikke den bedste service, men hvis det er prisen man går efter er de billige. 

Vi har ikke alverdens penge at gøre godt med, så prisen betyder mege...

Men vil gerne ha at det er noget ordentligt mad.

Vi skal afsted min mand, jeg og vores pige på 2½ og dreng som er fra 7 april...

Vi har ikke tænkt os at sku rundt og se noget, vi vil bare ligge en hel uge ved poolen og hygge og slappe af!!!

Har også kigget på Bulgarien, det ret billigt, men er i tvivl om deres mad er god nok...

Anmeld

23. juni 2010

Sofia

lærkes_mor skriver:

Vi har ikke alverdens penge at gøre godt med, så prisen betyder mege...

Men vil gerne ha at det er noget ordentligt mad.

Vi skal afsted min mand, jeg og vores pige på 2½ og dreng som er fra 7 april...

Vi har ikke tænkt os at sku rundt og se noget, vi vil bare ligge en hel uge ved poolen og hygge og slappe af!!!

Har også kigget på Bulgarien, det ret billigt, men er i tvivl om deres mad er god nok...

Jeg har aldrig været i Bulgarien.. Men har været i Tyrkiet et par gange og i Ferie områderne ligger der restauranter over alt, så I kan jo evt. leje jer ind på et alm hotel, og så gå ud at spise, så kan I selv vælge hvor I vil spise - det er billigt at spise uge i Tyrkiet. Hvis I kan rejse med en dags varsel kan i komme afsted for 899 pr mand.

Anmeld

23. juni 2010

Sara.

Sofia skriver:

Jeg har aldrig været i Bulgarien.. Men har været i Tyrkiet et par gange og i Ferie områderne ligger der restauranter over alt, så I kan jo evt. leje jer ind på et alm hotel, og så gå ud at spise, så kan I selv vælge hvor I vil spise - det er billigt at spise uge i Tyrkiet. Hvis I kan rejse med en dags varsel kan i komme afsted for 899 pr mand.

Jeg synes bare det er nemt med all incl når vi har Lærke med os.... Så skal vi ikke ud og finde et sted og så vente på maden...

Ja det var da billigt med en dags varsel. Men hvad når vi er en familie på 2 voksne, 1 barn på 2½ og et barn på 0 - blir det ikke svært at finde en afbudsrejse så som "passer" til os?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.