Ingen fødselsdagsgave...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

Pia.

Tillykke med dagen i går...

Hold op hvor var jeg blevet ked af det hvis det havde været min kæreste/mand... Forstår simpelthen ikke de mænd der er så fantasi forladte at de ikke kan finde ud af at købe en lille bitte ting - de må sgu da kende deres partner og vide hvad hun kunne ønske sig eller mangle - eller om ikke andet, overraske med en god middag, en tur ud og spise eller en biograftur... Syntes sgu det er så dårlig stil i et forhold at man ikke kan forkæle hinanden lidt. Jeg siger bestemt ikke at forkælelse skal være i form af gaver, men så bare at stå op før dig og lave en lækker morgenmad og forkæl dig resten af dagen...

Ja eller bare en blomst eller et sødt kort, hvor i der stod hvor meget du betød for ham...

Ej den var ikke gået her !!!

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Tulle28

WHAT?!! Fik du ikke en gave, blomster, ingenting??? Undskyld, men havde det været min kæreste, havde han fået sparket. Actions speaks louder than words... Det er sgu for slapt. Tager han dig lidt (meget) for givet...?

Anmeld

23. juni 2010

Orkide86

Øv søde fik du slet ingen ting af ham??
Kan han ikke være bekendt..
Håber du havde en god da trods ham.. Og hvor er det flotte sofaer du får købt..
Tillykke endnu en gang med dagen igår..

Stort Knus

Anmeld

23. juni 2010

BabyStella!

Mirjam123 skriver:

Øv søde fik du slet ingen ting af ham??
Kan han ikke være bekendt..
Håber du havde en god da trods ham.. Og hvor er det flotte sofaer du får købt..
Tillykke endnu en gang med dagen igår..

Stort Knus

Hej søde! Næhh, ingenting. Planen var jo at han skulle ta´ Stella og de skulle køre ned efter morgenmad, til jeg stod op, men hun begyndte og røre på sig ved 6.00 tiden og der var han OVERHOVEDET ikke klar til og stå op.

Jo, da min lillebror og jeg kom hjem med sofaerne, hjalp han da godt nok med og slæbe dem ind. Men ellers stod jeg selv for maden, borddækningen, osv. Han tog over og træne om eftermiddagen...

Skidt med det, sådan har det altid været. Enten glemmer han helt min fødselsdag eller oz glemmer han og købe noget... Jeg havde ikke sat mine forhåbninger op denne gang, så blev ikke så ked af det, som jeg plejer heldigvis.

Men på trods af det, så havde jeg nu en hyggelig dag med familien. Og de kunne lide min mad! Havde lavet roastbeef, nye kartofler og hjemmelavet is til dessert. Mums!

Vedhæfter lige et par billeder - syns´ mit bord blev så fint Og så lige min gave til mig selv

Ps. Gaverne; Sofaer, som jeg selv købte  (SÅ FLOTTE! På trods af at de er brugte...) Og en flot vase med tilhørende skåle fra Herstal af min lillebror og svigerinde, samt penge fra svigerfar og min mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juni 2010

Orkide86

BabyStella! skriver:

Hej søde! Næhh, ingenting. Planen var jo at han skulle ta´ Stella og de skulle køre ned efter morgenmad, til jeg stod op, men hun begyndte og røre på sig ved 6.00 tiden og der var han OVERHOVEDET ikke klar til og stå op.

Jo, da min lillebror og jeg kom hjem med sofaerne, hjalp han da godt nok med og slæbe dem ind. Men ellers stod jeg selv for maden, borddækningen, osv. Han tog over og træne om eftermiddagen...

Skidt med det, sådan har det altid været. Enten glemmer han helt min fødselsdag eller oz glemmer han og købe noget... Jeg havde ikke sat mine forhåbninger op denne gang, så blev ikke så ked af det, som jeg plejer heldigvis.

Men på trods af det, så havde jeg nu en hyggelig dag med familien. Og de kunne lide min mad! Havde lavet roastbeef, nye kartofler og hjemmelavet is til dessert. Mums!

Vedhæfter lige et par billeder - syns´ mit bord blev så fint Og så lige min gave til mig selv

Ps. Gaverne; Sofaer, som jeg selv købte  (SÅ FLOTTE! På trods af at de er brugte...) Og en flot vase med tilhørende skåle fra Herstal af min lillebror og svigerinde, samt penge fra svigerfar og min mor

Super fine sofaer.. og rigtig flot bord du har fået pyntet der..
Godt du havde en god dag trods ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.