Ingen fødselsdagsgave...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.622 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

BabyStella!

...men det behøvede jeg nu heller ikke. Havde sagt til manden, at hvis han havde lyst, kunne han ta´ Stella og lade mig sove en time mere Og evt vågne op til morgenmad...

Men nej! Kl. 6.00 vågnede Stella og jeg måtte op. Prøvede og vække ham, men der var ingen reaktion og hun blev mere og mere sur

Nå, okay jeg tog hende så, havde en hyggelig morgen med hende. Og til middag skulle jeg ud og hente en fødselsdagsgave til mig selv; Sofaer Så afsted til Hjørring efter dem. Manden tog Stella imens.

Jeg kom hjem og gik så igang med ommøbleringen og madlavning. Min mor og stedfar, svigerfar, lillebror og svigerinde kom og spiste. Det var nu rigtig hyggeligt!

Men... Ku´ nu godt ha´ brugt lidt forkælelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

henh01

Åhh kender det alt for godt.. Kan huske en fødselsdag hvor min eks kæreste sov længe, var morgensur og bare lige svngede den halskæde om min hals jeg selv havde købt

Anmeld

22. juni 2010

Dot D

BabyStella! skriver:

...men det behøvede jeg nu heller ikke. Havde sagt til manden, at hvis han havde lyst, kunne han ta´ Stella og lade mig sove en time mere Og evt vågne op til morgenmad...

Men nej! Kl. 6.00 vågnede Stella og jeg måtte op. Prøvede og vække ham, men der var ingen reaktion og hun blev mere og mere sur

Nå, okay jeg tog hende så, havde en hyggelig morgen med hende. Og til middag skulle jeg ud og hente en fødselsdagsgave til mig selv; Sofaer Så afsted til Hjørring efter dem. Manden tog Stella imens.

Jeg kom hjem og gik så igang med ommøbleringen og madlavning. Min mor og stedfar, svigerfar, lillebror og svigerinde kom og spiste. Det var nu rigtig hyggeligt!

Men... Ku´ nu godt ha´ brugt lidt forkælelse

Øv øv, men du skal da have et stort fødselsdagskram af mig såKender det godt, min mand er ikke den bedste til det med gaver, så der har da været to tre år hvor jeg ingen gave har fået. Den går ikke længre, Sophie er heldigvis blevet så stor, at hun vil at jeg skal have en gave 

SÅ TIL LYKKE MED FØDSELSDAGEN, håber du får en lidt bedre aften

Knus fra Dot

Anmeld

22. juni 2010

oo

aaaaaj! det kan han da godt gøre bedre! håber du alligevel har haft en fin fødselsdag og TILLYKKE!

Anmeld

22. juni 2010

B&J

Tillykke håber du havde en god da trods din fyr

Anmeld

22. juni 2010

Sommerfuglelarven

Jeg forstår virkelig ikke at nogen kan være så "ligeglade" med deres partner, at de undlader at give fødselsdagsgaver - jeg ville blive noget så sur og skuffet!

Men jeg håber at du har haft en god dag alligevel, og tillykke

Anmeld

22. juni 2010

Vingummien

Tillykke med fødselsdagen herfra

Var blevet mega skuffet hvis det var mig

Anmeld

22. juni 2010

Sofia

Håber du har haft en god fødselsdag! Men ja, jeg var godt nok også blevet skuffet. Hvis ikke man køber en gave, kan man jo i stedet overraske med blomster, massage, hjemmelavet middag eller ja, der er mange muligheder... Håber han tager sig sammen til næste år

Anmeld

23. juni 2010

Mor til L&S

Håber du havde en dejlig fødselsdag

Meeen... Ja, det kunne han godt ha gjort liiidt bedre...

Knus

Anmeld

23. juni 2010

ditdot

De käre mänd, man skal sgu passe på med hvad man siger, jeg synes du skal sige til ham at du er lidt skuffet og gerne vil have det bedre näste gang, ellers tror han måske bare at han kan slippe afsted med det hver gang! 

knus og stort tillykke herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.