Gravitamin -> bivirkninger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Low

Jeg har taget dem gennem hele min graviditet uden bivirkninger. Nu ved jeg ikke om du er gravid men hvis du er det så ville jeg mene at det er homonerne der gør at din hud bliver anderledes.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Low

Jeg har taget dem gennem hele min graviditet uden bivirkninger. Nu ved jeg ikke om du er gravid men hvis du er det så ville jeg mene at det er homonerne der gør at din hud bliver anderledes.. 

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

Er ikke gravid endnu...

Synes bare det er vildt det allerede kan være homonerne..

Arg... blir sindsyg, det kløøøøøøøøøøør!

Anmeld

23. juni 2010

<3

Anonym skriver:

Okay..

Men det ikke bumser..
Det mere knopper, og de klør helt vildt, ligesom myggestik...

Er du sikker på at det ikke er nældefeber? Synes du skal tage et smut forbi lægen og lige blive undersøgt ...

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg tog et smut forbi lægen i dag, da jeg også blev bekymret for om det ku være nældefeber...

Og det var det ikke...

Men SOLEKSEM...

Anmeld

23. juni 2010

TineA

Anonym skriver:

Er der nogen der kender til hvilke bivirkninger man kan få ved at tage Gravitamin?

Jeg har lige pludselig fået en meget ujævn hud, ik bumser eller sår bare en masse knopper. Og har normalt helt ren og jævn hud.
Og tænkte det kunne komme fra dem, har taget dem i 20 dage nu..

Knus..

Hej

Jeg har haft den direkte modsatte effekt - eller... Jeg ved jo ikke om det er vitaminerne , men min hud er blevet MEGET pænere efter jeg startede på Gravitamin , hvilket et 4 måneder siden nu

Der sker så mange ting med kroppen under en graviditet, og uren hud er vist (desværre) meget almindeligt

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

Tine2104 skriver:

Hej

Jeg har haft den direkte modsatte effekt - eller... Jeg ved jo ikke om det er vitaminerne , men min hud er blevet MEGET pænere efter jeg startede på Gravitamin , hvilket et 4 måneder siden nu

Der sker så mange ting med kroppen under en graviditet, og uren hud er vist (desværre) meget almindeligt

Okay....

Man ja der sker rigtig meget med kroppen...

Men fandt da ud af det ikke er uren hud, men soleksem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.