Gravitamin -> bivirkninger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.888 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Anonym trådstarter

Er der nogen der kender til hvilke bivirkninger man kan få ved at tage Gravitamin?

Jeg har lige pludselig fået en meget ujævn hud, ik bumser eller sår bare en masse knopper. Og har normalt helt ren og jævn hud.
Og tænkte det kunne komme fra dem, har taget dem i 20 dage nu..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Pige2009

Der burde ikke være bivirkninger ved vitamintilskud, så måske det er dine hormoner, der spiller dig et puds?  Da jeg var gravid, tog selv et billigere alternativ til Gravitamin, som indeholdt det samme.

K.h. Linda

Anmeld

22. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Umiddelbart tænker jeg også, at det er hormonerne der er skyld i din urene hud.

Jeg har taget gravitamin under begge mine graviditeter, og har aldrig oplevet nogle bivirkninger som sådan - og har heller ikke hørt at der findes nogle, da det jo blot er vitaminer.

I min første graviditet fik jeg også VILDT meget uren hud - men har nærmest ikke fået én eneste bums denne gang, så tror ikke det er gravitaminen, men som sagt dine hormoner.

Anmeld

22. juni 2010

NinaNymannMadsen

jeg vil nu også mene det er dine homoner der slår til der og ikke gravitamin. og ville da også mene at hvis der skulle ha været nogen formor for bivirkninger ved dem så ville der være en sedel vedlagt hvor de står på, det er da ved alle andre formor for piller som kan give bivirkninger.

homoner har nemlig meget at sige med huden også, havde også rigtig uren hud da jeg var gravid, og det er også forsvundet igen eller meget af det er.

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

Okay..

Men det ikke bumser..
Det mere knopper, og de klør helt vildt, ligesom myggestik...

Anmeld

22. juni 2010

hc=k

Jeg fik en slags udslet over hele kroppen da jeg var gravid og det var mine homoner der gik amok.

Jeg tror ikke man overhovedet kan få bivirkninger af vitaminpiller

Anmeld

22. juni 2010

gittn

Hvis jeg ikke har spist et ordenlig måltid inden jeg tager gravitamin bliver jeg rigtig skidt.

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

hc=k skriver:

Jeg fik en slags udslet over hele kroppen da jeg var gravid og det var mine homoner der gik amok.

Jeg tror ikke man overhovedet kan få bivirkninger af vitaminpiller

Det nok egentlig også mere som udslæt..

Men er ikke gravid endnu..

Lige præcis også det jeg tænkte, men sku være sikker på det ikke kunne være dem

Anmeld

22. juni 2010

Bondepigen

Anonym skriver:

Okay..

Men det ikke bumser..

Tror det er hormoner, for jeg fik osse sådan nogle da jeg var gravid og har dem desværre endnu... Svært når man har været "kendt" for sin flotte hud... Men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det....

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Okay..

Men det ikke bumser..

det lyder som mittestik... de klør mega meget og er vare sådan nogle små knopper man mærker ikke når de stikker men er du vimmer man mærker det bagefter.. de kommer tit i hårgrænsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.