Er sgu lidt ked....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Barbamama

helora skriver:

Det håber jeg virkelig også hun gør, hvis det bliver nødvendigt. Men som de andre siger, så er en SP jo ikke ekspert i led, så forsøg at lade være med at bekymre dig unødigt. Og hvis hun virkelig er hypermobil, så er det jo langt fra sikkert, at hun er det i en grad, der kommer til at begrænse hende voldsomt.

Ja det kan jeg jo krydse fingre for!!!! Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Vinker

michella80 skriver:

Nej det er rigtigt. Det er også bare fordi hun glider ud i frø-stilling og kan ikke blive stående på knæene. Det var derfor hun undersøgte hende

Lad os vente og se hvad lægen siger søde - vi tænker positivt i fællesskab ;)

Niklas Emil ville bare ikke i kravlestilling - han krøb rundt som en lille soldat - trak sig frem med  armene. Det gjorde han fra han var ca 9-10 mdr og indtil han var ca 14 mdr.

Anmeld

22. juni 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Lad os vente og se hvad lægen siger søde - vi tænker positivt i fællesskab

Niklas Emil ville bare ikke i kravlestilling - han krøb rundt som en lille soldat - trak sig frem med  armene. Det gjorde han fra han var ca 9-10 mdr og indtil han var ca 14 mdr.

Ja positiv energi til Årslev. He he.... Ja hun må altså ikke fejle noget min lille prut....

Anmeld

22. juni 2010

Dictes mor

Åh jeg får helt ondt i maven. det er bare en mors værste mareridt at få at vide at ens barn fejler noget, der betyder at de kan få ondt. Det er slet ikke til at bære, og man ville sådan ønske at man kunne tage smerterne på sig selv, så de aldrig ville få ondt.

Jeg er rigtig ked af at høre, at hun måske er hypermobil, og jeg håber inderligt, at sundhedsplejersken tager fejl.

Anmeld

22. juni 2010

Barbamama

Dictes mor skriver:

Åh jeg får helt ondt i maven. det er bare en mors værste mareridt at få at vide at ens barn fejler noget, der betyder at de kan få ondt. Det er slet ikke til at bære, og man ville sådan ønske at man kunne tage smerterne på sig selv, så de aldrig ville få ondt.

Jeg er rigtig ked af at høre, at hun måske er hypermobil, og jeg håber inderligt, at sundhedsplejersken tager fejl.

Tak skal du have søde! Ja jeg håber også hun tager fejl og ja man ønsker jo alt det bedste for ens børn og hvis man får at vide de får ondt, så ja så ville man ønske at man kunne tage over for dem så de bare fik det godt igen.

Anmeld

22. juni 2010

Ida.

Nu har jeg ikke lige læst alle de andre svar - men jeg kender MANGE der har hypermobile led, og ingen af dem, jeg kender har deciderede mén af det (de er alle midt i tyverne eller ældre), så jeg vil sige, at du lige skal slå koldt vand i blodet, indtil du ved, hvor slemt det står til (og får mere prof folk udi hypermobilitet end en SP til at kigge på hende). Annika kravlede først rigtigt, da hun var 13 mdr og gik, da hun var 16 mdr - der er ALDRIG nogen, der har studset over dén sag. Lina er 13 mdr og har kravlet siden hun var 9 mdr, men kan slet slet ikke gå uden hjælp endnu...så at kunne gå som 16 mdr er ikke spor sent i min bog. Der er ingen af mine piger, der på nogen måder virker "bagud" motorisk - i hvert fald ikke i min bog!! Desuden virker det som skørt gætteri, at SP siger, at Carla "først" kommer til at gå, når hun er 16 mdr - hvor fa'en skulle hun kunne vide det fra?

Så koldt vand i blodet søde og så GOD BEDRING med den der lungebetændelse, din stakkel

Anmeld

22. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,søde et stort trøstende knus fra mig

Håber da bestemt også hun tager fejl,og at du snart er rask igen.

Min veninde har det,og det ligger man ikke mærke til.Det har aldrig været en hindring for hende,bortset fra at hun skal passe på med at dyrke yoga og sådan noget.

Og Alexander går stadig ikke,og han fylder 14 mdr. her d. 30...

Anmeld

23. juni 2010

Karo

Jeg syndes man høre oftere og oftere at spérne udtaler sig om ting der viser sig ikke at være rigtigt.

Forrige gang spén var her og se Ida, ser hun at Ida har en klump foster fedt liggende under den ene arm. Den fjerner hun og siger at den skulle være fjernet da jeg begyndte at bade Ida. Jeg havde set klumpen med havde fået beskeden fra sygehuset at den skulle trænge ind i huden af sig selv. Nå, men Ida er så ret rød i armhulen bagefter, og da spén så undersøger hendes led vil hun ikke strække den arm hvor klumpen var fjernet fra. Hun går derfor i selvsvig om, at Ida kan have klemt sin arm under fødslen og evt. brækket et krageben eller mere alvorlige ting. Jeg tænker om det mon ikke har noget med fjernelsen af fosterfedtet at gøre, men det benægter hun pure og jeg bliver sendt til lægen med Ida. Lægen kigger på hende og undersøger hende grundigt og kommer frem til samme forklaring som jeg. Ida fejler ingenting

Så prøv at vent med at tage sorgerne på forskud inden du har talt med en læge. Muligvis fejler hun ingenting og gør hun så må i jo finde ud af hvor alvorligt det er så i kan hjælpe hende bedst muligt.

Anmeld

23. juni 2010

lion

Jeg vil give de andre ret, vent med at tænkte det væreste før du har været til lægen med hende. kommer det fra mig som selv er lige så slem

Jeg vil sige at jeg selv gik og tænkte hvorfor kravler Cassandra ikk og hvornår vil hun gå. Det kan godt være hun var lidt tidlig til det 8 mdr og 10 mdr men jeg blev også sprugt om hun kravlede og jeg følte hun var bagud, Lige indtil jeg fik tænkte over de andre ting hun kan, som den der kravlede ikk kunne.

Der er ikk noget værre end at en barn fejler noget, som måske kan påvirke dem resten af livet. Bare se herhjemme 2 børn, begge har eklsem og Julius astma bronkitisk, som kan gå væk begge dele.

Jeg håber lægen siger hun bare er "langsom"

Anmeld

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Vi havde sp i dag for hun skulle lige tjekke om Carla tog på og om hun var begyndt at kravle. Hun kravler stadig ikke. Så begyndte hun at undersøge hendes håndled og hendes hofter og kom frem til den konklusion at Carla højest sandsynligt har hypermobile led og at det er derfor hun ikke kravler endnu....  Dvs at hun bruger enormt mange kræfter på at holde sine led stabile og det kan senere give hende smerter og gøre hende træt og hun kan virke urolig om natten (det gør hun ikke nu). Og hun må ikke dyrke specielt mange former for sport senere da det vil overbelaste hendes led og hun kan udvikle slidgigt.... Åh jeg synes bare det er SÅ synd at vide at hun senere bliver begrænset i mange ting og vil få smerter i kroppen pga sådan noget lort! Synes godt nok det er træls. Vi skal så have det undersøgt ved egen læge når hun skal til 12mdrs tjek.... Og så sagde sp'en også lige at hun så nok først kommer til at gå når hun er omkring 16mdr....  Jeg håber SÅ meget at hun tager fejl og at Carla bare er en langsom starter.....

Og for lige at pive lidt mere så har jeg sgu fået lungebetændelse. Ynk ynk.....

ej..... sikke en lorte besked!

jeg håber at lægens konklusion er en anden! men hvis det endelig skal være, så er det jo godt at det bliver opdaget tidligt! :0) men jeg krydser fingre for at Carla er en sen starter!

stort knus! og god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.