michella80 skriver:
Vi havde sp i dag for hun skulle lige tjekke om Carla tog på og om hun var begyndt at kravle. Hun kravler stadig ikke. Så begyndte hun at undersøge hendes håndled og hendes hofter og kom frem til den konklusion at Carla højest sandsynligt har hypermobile led og at det er derfor hun ikke kravler endnu....
Dvs at hun bruger enormt mange kræfter på at holde sine led stabile og det kan senere give hende smerter og gøre hende træt og hun kan virke urolig om natten (det gør hun ikke nu). Og hun må ikke dyrke specielt mange former for sport senere da det vil overbelaste hendes led og hun kan udvikle slidgigt.... Åh jeg synes bare det er SÅ synd at vide at hun senere bliver begrænset i mange ting og vil få smerter i kroppen pga sådan noget lort! Synes godt nok det er træls. Vi skal så have det undersøgt ved egen læge når hun skal til 12mdrs tjek.... Og så sagde sp'en også lige at hun så nok først kommer til at gå når hun er omkring 16mdr....
Jeg håber SÅ meget at hun tager fejl og at Carla bare er en langsom starter.....
Og for lige at pive lidt mere så har jeg sgu fået lungebetændelse. Ynk ynk.....
Det er jeg virkelig ked af at høre søde, men lad os nu se hvad lægen siger for det er altså ikke altid at de sp'er har særlig meget styr på hvad de siger!
Niklas Emil kravlede først da han var 14 mdr og der havde INGEN snak eller noget været om at det var forker at han ikke kravlede før... Og han gik først da han var ca 16 mdr!
Ikke to børn er ens og derfor udvikler de sig forskelligt
Jeg krydser meget finger for at sp'en tar fejl!
Tanker og knus
Anmeld