For tre måneder siden :) (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

JustAnotherName

Allerede 3 måneder ?!?!? .....Tiden flyver bare afsted!
Hjerteligt tillykke med hendes første kvarte år af livet 

Jeg kom lige til at se på lidt billeder af Celina....
Prøv også lige engang at se, hvad der er sket af ændring med hendes hår og ansigt på få måneder.   Til ventre er hun 9 mdr. og til højre 13 mdr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Barbamama

Dictes mor skriver:

Det er Viborg Domkirke, og den er nemlig bare noget så flot!

Ja det er den virkelig! Jeg kan huske da Carla blev døbt. Da hylede jeg fordi jeg syntes hun allerede var blevet så stor bare fordi hun skulle døbes. He he...

Anmeld

22. juni 2010

Dictes mor

JustAnotherName skriver:

Allerede 3 måneder ?!?!? .....Tiden flyver bare afsted!
Hjerteligt tillykke med hendes første kvarte år af livet 

Jeg kom lige til at se på lidt billeder af Celina....
Prøv også lige engang at se, hvad der er sket af ændring med hendes hår og ansigt på få måneder.   Til ventre er hun 9 mdr. og til højre 13 mdr.

Det er simpelthen så vildt, hvor meget der sker med de små på kort tid! Jeg kan næsten ikke kende Dicte på de første billeder. Det er vildt nok. Og hvor er hun forresten sød altså med de fine blonde krøller.

Anmeld

22. juni 2010

Ida.

Sikke en smuk familie I er I klæ'r virkelig hinanden godt! Og hvor er det VILDT, at hun allerede bliver 3 mdr....

PS. skal i øvrigt nok få sendt dragterne til dig imorgen!!

Anmeld

23. juni 2010

mifune

Nøj, hvor er I skønne, og dejligt at høre at det hele gik godt, jeg ved du var litt nervøs i forkant

Jeg er forresten vildt imponeret over du er i familie med norges yndling og dessverre nu afdøde Ludvigsen (som jeg tror min generation kendte han bedst som). Han var og er stadig en kultfigur oppe i norge, og han har bidraget med og formet den humoristiske sans for flere generationer, måske aller mest min Vi har sunget sange som "Kanskje kommer kongen" til familiesammenkomster siden jeg var lille

Og tak for dit syn på dette med vores navneproblem, som jeg håber nu har løst sig Det er et nyydelig navn I har fundet til jeres lille datter, rigtig rigtig smukt!

Anmeld

23. juni 2010

Bondepigen

Tillykke med smukke Dicte! Og hvor ser det bare idyllisk ud! Det er præsten der mangler en masse fingre er det ikke??? Han virker bare så rar.

Anmeld

23. juni 2010

ooo

Tillykke med lille Dicte.

Og må give Trine ret, det er nogle læææækre stænger du render rundt med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.