For tre måneder siden :) (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Dictes mor

Det er i dag tre måneder siden lille Dicte kom til verden og vente op og ned på vores liv (på en helt fantastisk god måde). Tænk sig at min lille pige er tre måneder allerede.

Vi havde forresten en fantastisk dåb i søndags, her er lidt billeder. Dicte hyggede sig, selvom hun skældte meget ud på præsten, men det synes jeg nu bare er helt fint

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Bayze

Nååh hvor er i smukke! Han er da egentlig en lækkermås din mand

Dejligt at det var en god dag, og ja, det er vildt så hurtigt tiden går - Anthon blev 2 måneder i går og ja, livet blev på den fantastiske måde noget helt andet med sådan en lille én

Anmeld

22. juni 2010

oo

og for et år siden var du igang med at gå igennem helvede for at lave hende - det gør mig stadig helt ør at tænke på

hvor er I fine og hvor er kirkerummet fint deromme bagved! og må man lige sige: gode stænger, fru mor!!!

Anmeld

22. juni 2010

Dictes mor

Bayze skriver:

Nååh hvor er i smukke! Han er da egentlig en lækkermås din mand

Dejligt at det var en god dag, og ja, det er vildt så hurtigt tiden går - Anthon blev 2 måneder i går og ja, livet blev på den fantastiske måde noget helt andet med sådan en lille én

Jeg synes også, at han er ret lækker
Og ja det er helt vildt, tænk at han er to måneder allerede. Altså tiden flyver

Anmeld

22. juni 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

og for et år siden var du igang med at gå igennem helvede for at lave hende - det gør mig stadig helt ør at tænke på

hvor er I fine og hvor er kirkerummet fint deromme bagved! og må man lige sige: gode stænger, fru mor!!!

Du er så sød... Og tak for komplimentet

Ja tænk engang at det kun er et år siden. Faktisk er det på fredag præcis et år siden, jeg fik taget æg ud... Det er lidt vildt at tænke sig...

Anmeld

22. juni 2010

Vingummien

Ej hvor e ri da bare lækre alle 3 En rigtig glad familie, dejligt

Syntes altså ik at der er gået 3 mdr, så er ik kun dig der syntes tiden flyver afsted

Anmeld

22. juni 2010

ChatH

Dictes mor skriver:

Det er i dag tre måneder siden lille Dicte kom til verden og vente op og ned på vores liv (på en helt fantastisk god måde). Tænk sig at min lille pige er tre måneder allerede.

Vi havde forresten en fantastisk dåb i søndags, her er lidt billeder. Dicte hyggede sig, selvom hun skældte meget ud på præsten, men det synes jeg nu bare er helt fint

Ihhh hvor går det stærkt og hvor er i bare nogen smukke mennesker hold da op!!

Anmeld

22. juni 2010

Jules

Sikke nogle gode billeder :) Hvor i dog klær hinanden :)

Anmeld

22. juni 2010

Barbamama

Det er nogle skønne billeder og ja tiden går alt for stærkt! Hvor er kirken bare smuk!!!!

Anmeld

22. juni 2010

Dictes mor

michella80 skriver:

Det er nogle skønne billeder og ja tiden går alt for stærkt! Hvor er kirken bare smuk!!!!

Det er Viborg Domkirke, og den er nemlig bare noget så flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.