Nogen der har gået på ASK Stundeterkursus i Kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Anonym trådstarter

Chatarina skriver:

Gør det men nogen af dem på kontoret kan godt virke lidt fisse fornemme så lad dig ikke skræmme!! kan ikke engang huske om det var betaling, står det ikke på deres hjemmeside?

Nej der står nemlig ikke så meget på deres hjemmeside, og ingenting om deltagerbetaling.  Men når man kigger under oversigten på Private gymnasier så står der, at det er betaling på skolerne, og den er en af dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

ChatH

Anonym skriver:

Nej der står nemlig ikke så meget på deres hjemmeside, og ingenting om deltagerbetaling.  Men når man kigger under oversigten på Private gymnasier så står der, at det er betaling på skolerne, og den er en af dem...

Synes ikke jeg betalte?? men er ikke sikker

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

Chatarina skriver:

Synes ikke jeg betalte?? men er ikke sikker

Nej, tænker også at det bør stå på hjemmesiden så. Jeg ringer til dem i morgen og hører ad. Tusind tak for hjælpen

Anmeld

22. juni 2010

ChatH

Anonym skriver:

Nej, tænker også at det bør stå på hjemmesiden så. Jeg ringer til dem i morgen og hører ad. Tusind tak for hjælpen

Anytime, ellers kan du bare sende en pb hvis der er  mere du vil vide

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

Chatarina skriver:

Anytime, ellers kan du bare sende en pb hvis der er  mere du vil vide

Ok, tusind tak Det er virkelig sødt af dig.

Anmeld

21. juli 2010

michelle91

Anonym skriver:

Hehe, ja tiden går virkelig hurtigt. Blev færdig med HG i 2008, og har siden overvejet hvad jeg skulle, da jeg ikke rigtig kunne komme videre med det jeg ville, men heller ik er så stærk bogligt...

Tror jeg vil ringe til dem i morgen, og høre ad... Er der ikke noget med betaling også, fordi det er privatskole?

Jeg skal starte der til august, og det koster 200 kr i indmeldselsesgebyr. Og hvis du får SU koster det 400 om måneden, mener det koster 1200 hvis du ikke får su, men er ikke helt sikker på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.