Nogen der har gået på ASK Stundeterkursus i Kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Anonym trådstarter

Overvejer at starte på Akademisk Studenterkursus til August, og ville lige høre om nogle af jer har gået der?

Hvis nogen undrer sig, så har jeg valgt at være anonym, da jeg endnu ikke ønsker at dele mine overvejelser med vennerne og familien som evt. følger med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

oo

ja, jeg har gået der et halvt år, men syntes ikke om det...

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

ja, jeg har gået der et halvt år, men syntes ikke om det...

Ok, hvornår var det, og må jeg spørge hvorfor?

Anmeld

22. juni 2010

oo

Anonym skriver:

Ok, hvornår var det, og må jeg spørge hvorfor?

orkegok...det var i...øøøøøh....1999 eller 2000. jamen jeg brød mig bare ikke om dem derinde, sådan generelt. de er sikkert mægtig dygtige og flinke, men jeg kunne bare ikke lide at være der...dårlig stemning eller hvad man skal kalde det

Anmeld

22. juni 2010

ChatH

Anonym skriver:

Overvejer at starte på Akademisk Studenterkursus til August, og ville lige høre om nogle af jer har gået der?

Hvis nogen undrer sig, så har jeg valgt at være anonym, da jeg endnu ikke ønsker at dele mine overvejelser med vennerne og familien som evt. følger med...

Jeg har også gået der. jeg var tilgengæld super glad for det og hev nogen vildt fantastiske karakterer med mig ud af skolen. men vil sige at det er et sted man er for uddannelsens skyld og ikke hyggen og fællesskabet. hvis du forstår?  det er meget blandede aldre derinde og meget blandede typer- ikke at det er skidt på nogen måde men det gør at det primært er det boglige man er der for. jeg elskede at gå der og er stadig vildt stolt over mine karaktere.!!!

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

Chatarina skriver:

Jeg har også gået der. jeg var tilgengæld super glad for det og hev nogen vildt fantastiske karakterer med mig ud af skolen. men vil sige at det er et sted man er for uddannelsens skyld og ikke hyggen og fællesskabet. hvis du forstår?  det er meget blandede aldre derinde og meget blandede typer- ikke at det er skidt på nogen måde men det gør at det primært er det boglige man er der for. jeg elskede at gå der og er stadig vildt stolt over mine karaktere.!!!

Hvornår gik du der??

Ja, det er faktisk præcis det jeg søger. Et seriøst sted, hvor man kan arbejde for de gode karakterer. Jeg har gået Studenterkursus før, men blev vildt skuffet over den useriøse tilgang der var til tingene.

Jo man skal da hygge lidt, men da jeg stiler efter en udd. med et højt snit, ville det også være perfekt med en lille skole med få elever, og hvor man tager seriøst, hvilket efter min opfattelse passer på denne skole?

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

orkegok...det var i...øøøøøh....1999 eller 2000. jamen jeg brød mig bare ikke om dem derinde, sådan generelt. de er sikkert mægtig dygtige og flinke, men jeg kunne bare ikke lide at være der...dårlig stemning eller hvad man skal kalde det

Ja det er lige netop det jeg har oplevet hvor jeg har gået før . Ikke særlig opløftende, og slet ikke nemt at komme igennem skolen så...

Anmeld

22. juni 2010

ChatH

Anonym skriver:

Hvornår gik du der??

Ja, det er faktisk præcis det jeg søger. Et seriøst sted, hvor man kan arbejde for de gode karakterer. Jeg har gået Studenterkursus før, men blev vildt skuffet over den useriøse tilgang der var til tingene.

Jo man skal da hygge lidt, men da jeg stiler efter en udd. med et højt snit, ville det også være perfekt med en lille skole med få elever, og hvor man tager seriøst, hvilket efter min opfattelse passer på denne skole?

uhhh hvornår var det nu det var.... hmmmm pinligt ikke jeg gik vist ud i 2004.

Synes det var en kanon skole til netop det

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

Chatarina skriver:

uhhh hvornår var det nu det var.... hmmmm pinligt ikke jeg gik vist ud i 2004.

Synes det var en kanon skole til netop det

Hehe, ja tiden går virkelig hurtigt. Blev færdig med HG i 2008, og har siden overvejet hvad jeg skulle, da jeg ikke rigtig kunne komme videre med det jeg ville, men heller ik er så stærk bogligt...

Tror jeg vil ringe til dem i morgen, og høre ad... Er der ikke noget med betaling også, fordi det er privatskole?

Anmeld

22. juni 2010

ChatH

Anonym skriver:

Hehe, ja tiden går virkelig hurtigt. Blev færdig med HG i 2008, og har siden overvejet hvad jeg skulle, da jeg ikke rigtig kunne komme videre med det jeg ville, men heller ik er så stærk bogligt...

Tror jeg vil ringe til dem i morgen, og høre ad... Er der ikke noget med betaling også, fordi det er privatskole?

Gør det men nogen af dem på kontoret kan godt virke lidt fisse fornemme så lad dig ikke skræmme!! kan ikke engang huske om det var betaling, står det ikke på deres hjemmeside?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.