Tjuhl skriver:
der er gang i den helt store omrokering herhjemme pga Baby Juhl, der er ikke eet rum der går fri - udover toilet og køkken
idag fik jeg rykket rundt på de store billeder i spisestuen, stuen og læsestuen og så blev der en hel væg bar i spisestuen hvor der har hængt et stort billede fra Arbejdermuseet. jeg fik den geniale ide at lave en mindevæg, med alt hvad der er OS - som lige kan hænges op på en væg. også fordi Sørens forældre jo er døde og jeg synes det er vigtigt der er billeder af dem fremme, så det bliver naturligt at tale og fortælle om dem med barnet 
så her er er vi: vores bryllupsbillede, Sørens forældres bryllupsbillede, min mor og Pers bryllupsbillede, håndarbejdsting fra både Søren og jeg, en tegning af Sørens barndomshjem, billede af hans oldeforældre, af hans far som dreng, af hans far som soldat og et fantastisk billede af hans far der sidder og tænker i haven i præcis samme stilling som Søren sidder i når han tror han er helt for sig selv
, Sørens hånd i ler, tegning af badehusene på Ærø - hvor vi jo blev gift, en hjerteperleplade jeg fik af min nevø Alfred (på Sørens side af familien) for nogle år siden (jeg er også begyndt at få private julekort fra Alfred til mig nu hvor han kan skrive
), et billede af fire generationer af kvinder i min familie der går over en eng (mig, min mor, min biologiske mormor og min oldemor), en tegning fra "Svinedrengen" (fordi jeg plejede at sige "Ti kys til svinedrengen!" og tælle og give ti kys til Søren da vi lige blev kærester), et billede af Carla - selvfølgelig!, flere forskellige billeder fra den russiske revolution og en tegning fra Sørens ven Rune, der har tegnet de store revolutionærer og ham og Søren i midten der ryger smøger
, et billede fra min 3 års fødselsdag, John Lennon muren i Prag, en gentlemand med en besked fra min bedste veninde bagpå, bryllupssang fra Sørens mormor og morfar til hans forældres bryllup med roser fra hans mors brudenuket i rammen, et billede af min biologiske mormor som ung ballerina, det digt jeg skrev til Søren på vores bryllupsdag (I carry your heart with me) og så videre og så videre 
ville bare lige dele, jeg er enormt stolt af mig selv nemlig og Søren kommer først hjem fra eksamenerne om nogle timer 
He he....der er dælme gang i redebyggeriet :-) Sjovt hvordan man pludseligt får et kreativt gen. Jeg lavede kasser (dem ligesom housedoctor). Og du har lavet en FLOT væg :-) ELSKER når mange billeder pryder en væg. Synes det er så flot!