kreativiteten - og barslen - længe leve!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

dorthemus

Super flot og rigtig god idé

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

oo

KaMa skriver:

Hvor fint :-) Sådan en væg har min søster også... Vi kalder den "Grædemuren" :-)

orv, det skulle nu gerne blive "fortællemuren" og ikke "grædemuren" det her

Anmeld

22. juni 2010

oo

kitty skriver:

Årh, hvor fint!! Dét er en dejlig væg! Kærlighed og minder! Gammelt og nyt fungerer bare SÅ godt sammen!

Jeg har 4 "sølle" billeder fra New Zealand hængende, det er vist det...

Fornemmer jeg Gustav Klimt også er i samlingen?

nårh! du har skarpe øjne, missekat jep, Gustav Klimts kysset er også med på muren - its looooooove, du ved

Anmeld

22. juni 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

nårh! du har skarpe øjne, missekat jep, Gustav Klimts kysset er også med på muren - its looooooove, du ved

Jeg skulle til at skrive Kysset, men så synes jeg det var pinligt, hvis ikke det var det maleri. Jeg ELSKER Gustav Klimts gyldne billeder, og har set dem I Wien...  det ér Lååååårv

Anmeld

22. juni 2010

sarahb

Så hyggeligt, det ser skiiiide godt ud..
Har også selv sådan en væg med masser af billeder af os, venner, familie, Isaac´s første maleri og glas hjerter han har malet på osv.. Det er så hyggeligt med sådan en væg
Og alle kigger altid derop og kommenterer, det er hygge

Anmeld

22. juni 2010

Sommerfuglelarven

Hvor er det hyggeligt med sådan en "Memorywall" - det er også mit projekt at lave sådan en i vores gang op langs trappen, men det bliver nok først til efteråret, så har jeg tid til de indendørs ting igen

Anmeld

22. juni 2010

Ida.

Superfint!! Har planer om at lave en lignende væg, når vi flytter (der er ligesom ikke megen fidus i at lave den nu, når vi snart skal flytte) - især fordi pigerne ELSKER at kigge på billeder og snakke om dem...billeder er altid et godt samtale-emne! Min bedstemor har hele sit kontor plastret til med billeder, tegninger, malerier, postkort og en masse andet fra både børn, børnebørn og oldebørn - og jeg skal ALTID derind og kigge...selvom jeg kender hver en ting ud og ind, så er det SÅ hyggeligt at kigge på...

Anmeld

22. juni 2010

Pige2009

Hold da op, hvor ser det godt ud Jeg elsker den måde, de er sat op på, sådan lidt hulter til bulteragtigt, men alligevel på en ordentlig måde

Sejt, Trine!

Anmeld

22. juni 2010

oo

idamaria83 skriver:

Superfint!! Har planer om at lave en lignende væg, når vi flytter (der er ligesom ikke megen fidus i at lave den nu, når vi snart skal flytte) - især fordi pigerne ELSKER at kigge på billeder og snakke om dem...billeder er altid et godt samtale-emne! Min bedstemor har hele sit kontor plastret til med billeder, tegninger, malerier, postkort og en masse andet fra både børn, børnebørn og oldebørn - og jeg skal ALTID derind og kigge...selvom jeg kender hver en ting ud og ind, så er det SÅ hyggeligt at kigge på...

ja, jeg havde nogle få billeder stående på skænken sidst Carla var her og hun skulle også straks ind og kigge (og ae keramikkatten ) og så kunne jeg høre derindefra at hun spurgte "hvem er det" og "hvem er det" og min søster fortalte og så kom Carlas lille spæde stemme "DET ER CARLA!" og så havde hun fundet sit eget billede og var utrolig stolt over at moster havde det stående

Anmeld

22. juni 2010

oo

Baagøe skriver:

Hold da op, hvor ser det godt ud Jeg elsker den måde, de er sat op på, sådan lidt hulter til bulteragtigt, men alligevel på en ordentlig måde

Sejt, Trine!

haha, ja det er vist mig i en nøddeskal "hulter til bulter på en ordentlig måde"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.