babymos smid væk NU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Findusinde

mullesmith2 skriver:

Jeg er ikke overrasket over sådan nogen artikler, det er jo ekstrabladet... de skriver vel alt for at få folk til at købe deres avis.

Men det vil nok ikke ramme mig for når jeg skal give mine babyer mos så bliver det hjemmelavet det er mere økonomisk og så vil jeg også hellere selv smage på maden end hvis det kommer fra glas, kan ik selv forestille mig at spise det på glas så det skal mine børn da heller ikke. Men lad os nu se hvor meget overskud jeg har til den tid måske jeg ender med at købe det alligevel

Hej..

Den tanke havde jeg også da jeg ventede Laura, ike tale om, om hun skulle have glas mad..

Og indrømmet.. Jeg hedder Annemette og jeg giver mit barn glas mad i en snæver vending, når det hele er ved at koge over... (Frygter når hverdagen rigtig kommer tilbage, hvor vi begge skal på job) Men jeg laver 8 ud af 10 dage maden selv.. Men hun får også glas mad.... Og hun ELSKER det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

MoarTil4

hvad der kommer fra ekstrabladet skal tages med forbehold - det er sensationsskriverier og et par fjer bliver nemt til hele høns.

Anmeld

22. juni 2010

Pige2009

Uanset hvad så vil jeg da klart anbefale at lave det hele selv, for så slipper man da for at bekymre sig om det også. Desuden ved man nøjagtigt, hvad ens børn får

Laura har aldrig fået andet end modermælk og hjemmelavet økologisk mad.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.