babymos smid væk NU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

B&J

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Mira0911

Den er fra 2008....

Anmeld

22. juni 2010

B&J

MoarJ skriver:

Den er fra 2008....

UPS

Anmeld

22. juni 2010

Michala

Vil bare lige gøre opmærksomhed på, at denne artikel er fra december 2008. Men det viser måske så bare at det er noget der jævnligt sker??!!

Anmeld

22. juni 2010

B&J

Michala skriver:

Vil bare lige gøre opmærksomhed på, at denne artikel er fra december 2008. Men det viser måske så bare at det er noget der jævnligt sker??!!

nemlig så er det sket igen det er ikke gode tegn

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hipp blev "frikendt" dengang efter en uges undersøgelser:

http://ekstrabladet.dk/kup/fodevarer/article1100973.ece#ixzz0ra0uj4AX

Anmeld

22. juni 2010

N&J

Vi har jo ingen beviser på at det er sket igen, der står intet på sst, og ja andre steder, kun noget fra 2008.. så måske i er en smule hurtige på aftrækkeren.. men nu bruger jeg heller ikke de mærker, så.. 

Anmeld

22. juni 2010

B&J

N&J skriver:

Vi har jo ingen beviser på at det er sket igen, der står intet på sst, og ja andre steder, kun noget fra 2008.. så måske i er en smule hurtige på aftrækkeren.. men nu bruger jeg heller ikke de mærker, så.. 

fandt den fra 2010

Anmeld

22. juni 2010

N&J

B&J skriver:

fandt den fra 2010

Men det er jo ikke det samme, den artikel handler om kemikalier, ikke om syge børn, der er døde af en bakterie... ikke fordi det ikke er slemt med bis A, men det er altså ikke det samme.. 

Anmeld

22. juni 2010

mullesmith2

Jeg er ikke overrasket over sådan nogen artikler, det er jo ekstrabladet... de skriver vel alt for at få folk til at købe deres avis.

Men det vil nok ikke ramme mig for når jeg skal give mine babyer mos så bliver det hjemmelavet det er mere økonomisk og så vil jeg også hellere selv smage på maden end hvis det kommer fra glas, kan ik selv forestille mig at spise det på glas så det skal mine børn da heller ikke. Men lad os nu se hvor meget overskud jeg har til den tid måske jeg ender med at købe det alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.