åhhh hader når man er så fed!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Dictes mor

Åh hvor kan jeg huske det, jeg både følte mig som en hval og jeg så også sådan ud, i hvert fald i mine egne øjne. Alt blev bare større, og det er ret svært at acceptere, men man må prøve at fortælle sig selv, at sådan ser andre slet ikke på en. Når andre ser dig, så tænker de altså ikke, at du ser tyk ud, tvært imod så bliver folk glade, og tænker at du ser dejlig ud, for det gør gravide bare. Der er ikke noget dejligere og mere livsbekræftende. Det er bare svært selv at se det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

sarahb

Chatarina skriver:

Århh tak smukke.. ja det hele har jo været spilet ud før så måske det der gør at jeg hænger lidt ekstra denne gang også men du er satme også for lækker, så lige billederne under forældre tråden. HOT MAMA!!!!!

Tak smukke

Ja jeg synes også men er lidt anderledes gravid denne gang, føler mig lidt småfed og ikk gravid. hihi...
Men det er hvad vi skal igennem for vores dejlige børn.

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Chatarina skriver:

Her et par stykker

Ej helt ærlig - du er da suuuuper flot OG smuk!

Og det er sgu da ikke nogen rygdelle, det er da bare det smukkeste kvindelige svaj.

Flooootte billeder

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Chatarina skriver:

ÅHHH ja jeg tog 5 kilo på da jeg stoppede med at amme, glemte at stoppe med at spise samtidig hvorfor er det nu også nødvendigt. hi hi.

og de kilo er bare dem der trækker tænder ud på sigt

Ha ha - jeg tror mit problem har været at efter der sidst i graviditeten overhovedet ikke var plads til noget i min mave, så var der jo lige pludselig igen efter fødslen. Og det synes jeg var deeeejligt

Anmeld

23. juni 2010

mifune

Kære deg, du må prøve at vælge at tro på din mand, selv om jeg ved det er svært Jeg er også der omkring 30 uger, og føler at jeg er ved at sprænges, men da er det lækkert når kæresten kommer med en kompliment Hold ud, vi skal nok blive tynne og lækre i vores 36/38-størrelse igjen

Anmeld

23. juni 2010

Karo

Jeg kan ikke se det. Jeg syndes bestemt du er smuk gravid, og vil lige på peje at min rygdelle var meget værer

Men føelsen kender jeg godt. Man føler sig lidt som en strandet hval og ikke som en hot mama.

Anmeld

24. juni 2010

msax

Chatarina skriver:

Her et par stykker

Det er da nogle super billeder - og ja - visse vasse med den rygdelle... Jeg havde kun set et svag i ryggen hvis du ikke havde sagt noget.

Du er da total lækker gravid .

SMIL fra Mette 34+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.