åhhh hader når man er så fed!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

ChatH

msax skriver:

Kender godt det med at føle sig lidt småtyk.

Jeg fik taget billeder sidste tirsdag og vi fik dem igår (ja ja jeg skal nok ligge nogen af dem efter jeg har været til eksamen imorgen). Jeg har en fin armhuledelle som jeg ikke er særlig stolt af, syntes baby har fået den til at vokse, også er mine hofter blevet lidt bredere denne gang end sidst jeg var gravid.

Men det er nogle gode billeder og må nok bar accepterer at med børn følger der fyld med . Jeg glæder mig til at se nogle af dine mave billeder.

SMIL fra Mette 33+6

ja synes også der er sket et skift i min breddegrad omkring hofterne heldigvis havde jeg tabt alle 16 kilo med pigerne ca. 3 uger efter de var kommet så HÅBER på det går lige så stærkt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Åhh, jeg husker godt dén følelse!!

Jeg er selv sådan en der bliver gravid over det hele ...bestemt ikke KUN på maven. Og jeg er slet ikke såan en SMUK GRAVID, som jeg kunne ønske ...sådan som de fleste andre.
MEN det gør jo ikke processen mindre fantastisk og uforståelig storartet.

Det er dog nogle år siden efterhånden, at jeg har kunnet hoppe i en størrelse 36 eller small/medium .....Men jeg burde sætte mig det som et mål, at komme tilbage dertil igen. Men der er lang vej, desværre

TAG DU NU OG GLÆD DIG OVER, at du har den fine kropsbygning, som du har, når du ikke er gravid. Dét kan blive en god hjælp til at komme tilbage til din gamle tøjstørrelse igen bagefter. Det er sværrere når man er tyk og gravid og så skal tabe det ene OG det andet.

Og du er så afgjort og helt bestemt meget smuk gravid!!!
Du er vist alene om at synes andet 

Årh som du kan sige det, min gravid hormoner kan jo slet ikke klare det Men jo jeg skal jo nok ikke klage sidst gik der 3 uger så var alt tilbage på plads så jeg håber!!

Men det er jo heller ikke str. der betyder noget men mennesket bag det glemmer man nok bare engang i mellem. Men jeg nyder det i hvert fald også måske er det jo sidste gang så det er med at nyde det mens man kan.

Tak for dine fantastiske ord!!

Anmeld

22. juni 2010

ChatH

Bayze skriver:

Åhr, visse vasse - en lille rygdelle her og dér

Ej, spøg til side, jeg husker alt for godt den følelse, og den er til gengæld ikke fed! men hvis du normalt er sådan en lille str 36-38 godte, så er det jo klart at du er nødt til at sætte et lille spæklag, men det taber du lynhurtigt igen. jeg tog 17 kg på og ugen efter fødslen havde jeg smidt de 13 (at jeg så har præsteret DEREFTER at tage 3-4 kg på, det skal jeg nok lade være med at komme nærmere ind på. Dét stinker!!)

ÅHHH ja jeg tog 5 kilo på da jeg stoppede med at amme, glemte at stoppe med at spise samtidig hvorfor er det nu også nødvendigt. hi hi.

og de kilo er bare dem der trækker tænder ud på sigt

Anmeld

22. juni 2010

ChatH

sarahb skriver:

Du er dejlig uanset hvad. Der er jo ikke noget smukkere end en gravid kvinde... Og det er selvom hænge patter, ryg deller, kæmpe røv og store lår.. Man er bare smuk. Og du som før har født tvillinger og så nu er gravid igen og stadig smuk, det har du noget at være stolt over

Århh tak smukke.. ja det hele har jo været spilet ud før så måske det der gør at jeg hænger lidt ekstra denne gang også men du er satme også for lækker, så lige billederne under forældre tråden. HOT MAMA!!!!!

Anmeld

22. juni 2010

ChatH

sarahb skriver:

Du er dejlig uanset hvad. Der er jo ikke noget smukkere end en gravid kvinde... Og det er selvom hænge patter, ryg deller, kæmpe røv og store lår.. Man er bare smuk. Og du som før har født tvillinger og så nu er gravid igen og stadig smuk, det har du noget at være stolt over

Århh tak smukke.. ja det hele har jo været spilet ud før så måske det der gør at jeg hænger lidt ekstra denne gang også men du er satme også for lækker, så lige billederne under forældre tråden. HOT MAMA!!!!!

Anmeld

22. juni 2010

Jules

Ej søde altså... Skal jeg muntre dig op med at du i det mindste ikke er en str.46... Hehe :P Jeg er ret overbevist om at jeg blir drøn misundelig på din flotte figur hvis vi ses den 11 :)

Må vi se billederne ?

Anmeld

22. juni 2010

ChatH

Jules skriver:

Ej søde altså... Skal jeg muntre dig op med at du i det mindste ikke er en str.46... Hehe Jeg er ret overbevist om at jeg blir drøn misundelig på din flotte figur hvis vi ses den 11

Må vi se billederne ?

det tror jeg sku ikke!!! de er uredigerede men kan nok godt smide et enkelt ind så i kan se hvad jeg mener

Anmeld

22. juni 2010

ChatH

Jules skriver:

Ej søde altså... Skal jeg muntre dig op med at du i det mindste ikke er en str.46... Hehe Jeg er ret overbevist om at jeg blir drøn misundelig på din flotte figur hvis vi ses den 11

Må vi se billederne ?

Her et par stykker

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2010

Jules

Chatarina skriver:

Her et par stykker

Du ser sgu da godt ud søde... Pjat med dig! Skønne billeder... Vi burde os få taget nogen... Dejligt med de skønne minder :)

Anmeld

22. juni 2010

ChatH

Jules skriver:

Du ser sgu da godt ud søde... Pjat med dig! Skønne billeder... Vi burde os få taget nogen... Dejligt med de skønne minder

hmmm!!!! Ja det er sjovt at have senere hen vi fik heller ikke taget med pigerne derfor de er med på dem her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.