Hvad mener i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

FruEllingsen

puslepigen skriver:

Hej alle sammen tak for jeres svar, men jeg fik min mens i går. så må vi jo prøve igen, håber det går bedre for jer andre.

knus Puslepigen

Øv det var da træls

Håber den er der næste gang, og at den lille spirer så bliver der inde.

er du ok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

JustAnotherName

puslepigen skriver:

Hej alle sammen tak for jeres svar, men jeg fik min mens i går. så må vi jo prøve igen, håber det går bedre for jer andre.

knus Puslepigen

Jeg forstår ikke at det første foto viser en SÅ positiv test?!.....Og nu har du så fået din mens   .....Er du SIKKER på, at du ikke bløder, men faktisk ER gravid? Man KAN jo godt bløde uden at det er lig med abort. Og ellers, så må det næsten være et MØG-TIDLIGT stadie af en graviditet, som så desværre ikke blev til noget i denne omgang alligevel 

Hvis jeg var dig, som havde testet og fået dén som ses på første foto, så ville jeg da liiiige slå et smut omkring lægen, for at være HELT sikker!!

Jeg tror at der er MANGE kvinder, som har en tidlig abort i form af at deres menstruation kommer, hvor de aldrig ville have vidst, at de faktisk var gravide.

Måske opdagede du det bare denne gang, fordi du er bevidst om det, og ønsker det.
Om ikke andet, så ønsker jeg Jer pøj-pøj med det igen om nogle uger

Anmeld

30. juni 2010

puslepigen

Hej

Jeg tror det er en sa, hvilket jeg også havde i 9. uge i april i år.

Jeg har det godt nok, jeg ser frem til at jeg bliver gravid igen. jeg ville nyde min ferie og ville ikke spikulere over det her i sommer. vi har kun prøvet siden febuar i år, så vi har ikke været i gang i så lang tid som andre, jeg ved da at jeg kan blive gravid så det er bare med at prøve igen..

Jeg har ikke været omkring min læge da han har ferie, men ville op at snakke med ham når han er tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.