Hvad mener i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

puslepigen

Hej

Ja nu er jeg så forviret, den test jeg tog i morges var negativ, så tog jeg en da jeg fik fri i dag, (det er det nye billede) og der kan jeg ane en streg nr. 2.

forvirigen er total, jeg ville gerne høre jers mening om der er en streg eller om det er mig der er kulleret????

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

puslepigen skriver:

Hej tøzer

hvad kan i se på billedet.

knus puslepigen.

jeg ser en bragende positiv test!

TILLYKKE!!

Anmeld

24. juni 2010

Low

puslepigen skriver:

Hej

Ja nu er jeg så forviret, den test jeg tog i morges var negativ, så tog jeg en da jeg fik fri i dag, (det er det nye billede) og der kan jeg ane en streg nr. 2.

forvirigen er total, jeg ville gerne høre jers mening om der er en streg eller om det er mig der er kulleret????

Jeg synes at kunne se at den er ret svag positiv men den første er tydelig nok. Det skulle vist være bedst at teste med den første morgen urin.

Hvis du er gravid, hvor langt henne ville du så være? Har du været forbi din læge og få det tjekket?

Anmeld

24. juni 2010

puslepigen

Jeg tog en test i morges der hedder VALMED og den var negativ.

da jeg kom hjem fra arbejde tog jeg en af apotekes og det er den på det sidste billede, hvor jeg kan se to streget. (Den 2. streg er tydligere end på billedet)

Jeg har ikke været ved min læge da han har ferie..

i dag er jeg 4+0

Anmeld

24. juni 2010

Emilie Sarah

puslepigen skriver:

Jeg tog en test i morges der hedder VALMED og den var negativ.

da jeg kom hjem fra arbejde tog jeg en af apotekes og det er den på det sidste billede, hvor jeg kan se to streget. (Den 2. streg er tydligere end på billedet)

Jeg har ikke været ved min læge da han har ferie..

i dag er jeg 4+0

Nogen viser sig først positive i uge 6..

Anmeld

28. juni 2010

puslepigen

Hej jeg tog en test til morgen, den var svag positiv.

jeg er i dag 4+4, der er ingen udmilbare tegn på at mensen, er på vej.

så må jeg vel bare være tolmodig, selvom det er svært da der er 3 i vennekredsen der venter sig. så kunne testen ikke bare være mere tydlig positiv eller at mensen kommer...

havde bare behov for at komme af med det. Håber i alle nyder det gode vejr som er kommet...

Anmeld

28. juni 2010

NinaNymannMadsen

2 streger.

Anmeld

28. juni 2010

Margurit

Jeg kan også se to streger. Har før hørt dårligt om Valmed. Håber og tror den er der  

Anmeld

30. juni 2010

puslepigen

Hej alle sammen tak for jeres svar, men jeg fik min mens i går. så må vi jo prøve igen, håber det går bedre for jer andre.

knus Puslepigen

Anmeld

30. juni 2010

L-Mortil3

puslepigen skriver:

Hej alle sammen tak for jeres svar, men jeg fik min mens i går. så må vi jo prøve igen, håber det går bedre for jer andre.

knus Puslepigen

Det har nok været en SA så, siden du faktisk fik positive tests, der blev mere og mere utydelige - negative.

Krydser for den er der næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.