Vidste i om i var gravide???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Keabla

Jeg var også helt sikker på at jeg var gravid - faktisk var der næsten ikke nogen grund til at tage en test før jeg tog til lægen for at få det bekræftet.
Jeg var helt overbevist om at jeg var gravid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

saxa

LotteN skriver:

blev du gravid i første forsøg anden gang også?

Ja det gjorde jeg - og det regnede vi jo slet ikke med.. Men første gang aner jeg ikke hvor længe der gik, da det jo ikke var planlagt..

Anmeld

21. juni 2010

LotteN

saxi skriver:

Ja det gjorde jeg - og det regnede vi jo slet ikke med.. Men første gang aner jeg ikke hvor længe der gik, da det jo ikke var planlagt..

okay - så er du et bevis på det godt kan lade sig gøre i ørste hug anden gang

Anmeld

22. juni 2010

stine_olesen

saxi skriver:

Tror lige præcis det er det sammen der er sket for os   Den første var ikke planlagt men skete i første hug, og har smidt pillerne for 1 måned siden og er ret sikker på der er gevinst

Anmeld

22. juni 2010

Daisy

stine_olesen skriver:

Tænkte på om i havde en fornemmelse eller kunne mærke på kroppen inden i tog testen at i var gravide??

Vi er jo i gang med at prøve på nr to, og skal som planlagt have mens op til weekenden, har haft en mærkelig fornemmelse den sidste uge til 1½ der nede nærmest som mens smerter og alligevel ikke. Så tænkte det kunne jo være der var gevinst kunne være sjovt eller bare er mig der ligger for meget i det er lige så sansynligt grin

Hvordan var det med jer??

Ved min første gik jeg til lægen med en influenza der bare ikke ville væk, og kom hjem med en besked til min kæreste at jeg var gravid. Hans udtryk , da det ikke var planlagt. Ved nr. 2 var jeg ret sikker, da vi havde arbejdet på det i 2 år . Og denne gang var jeg 110% sikker og testede bragende positivt på mens dagen, selv om det heller ikke var planlagt

Anmeld

22. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg var slet heller ikke i tvivl..

Jeg havde bare en fornemmelse allerede inden udebleven mens.. Så jeg testede, og heldigvis viste den to streger..

Symptomerne kom så for fulde skrald, da vi ramte uge 7..

Anja

Anmeld

22. juni 2010

Risen

Nope , havde ingen ide .. 

Anmeld

22. juni 2010

Dot D

Maria... skriver:

Jeg var sikker på at jeg enten var gravid eller døende.. Heldigvis var jeg gravid.

Jeg havde kvalme, ondt i nederste del af maven, og var meget træt.  Alt dette havde jeg 3 dage efter at ægget havde sat sig så jeg vidste det med det samme trods en masse negative tests.

Undskyld, men du har lige givet mig dagens grin.... Hold da op en "enten / eller" situation, hi hi hi hi hi hi

Anmeld

22. juni 2010

Mortil3på3og6

Jeg vidste intet, da jeg havde fået at vide at jeg ikke kunne blive gravid før jeg fyldte 27 ( er 18 år ) eller op efter fordi jeg havde haft klamydia og andre sygdomme på mine æggestokke, så der var kun 0,02 % chance for at jeg kunne lave børn, så jeg stoppede alt der hed prævention fordi det gad jeg ikke spilde penge på, når jeg alligevel ikke kunne noget som helst.

Men da min kæreste havde fødselsdag den 7 november begyndte jeg at få aften kvalme, det var nok bare fordi jeg havde spist for meget overbeviste de mig alle om. da jeg skulle have haft min mens den 1 var jeg blevet mistænksom, men der kunne jo ikke være noget, så ville ikke tjekke, det var nok fordi jeg tænkte for meget på det.

2 uger efter da jeg skulle arbejde en hel weekend fra morgen til aften, fik jeg lige pludselig mave kramper og de indlagde mig på kolding sygehus, dertog de en gravi test på mig, men der var intet at se, kun en smule blære betændelse.

Så de sendte mig hjem igen, jeg havde stadigvæk kvalme, ondt nederst i maven og ryggen ( mens smerter ), mine bryster gjorde ondt, så jeg tænkte nu kommer min mens, meen det gjorde den ikke, jeg skulle have startet i skole den 4 januar men valgte at tage til lægen istedet for, for at få taget en gravi test.

Det var de længste 15 minutter i mit liv! ( jeg vidste inderst inde at der var noget helt galt ) hun kommer ud og kalder mig ind, jeg var helt hvis i hovedet og hørte ikke efter hvad der blev sagt, og der stod hun og sagde til mig at jeg var gravid!

jeg brækkede mig i skralde spanden ved siden af hende og fandt mig selv i læge stolen bagefter med en pose i hånden og 2 syge plejerske ved siden af, "vi skal lige finde ud af hvor langt du er henne, hvornår skulle du sidst have haft din mens" siger hende den ene, jeg fremstammer " den 1 november" "jamen så er du ca. 9 uger henne" siger hende den anden, så jeg fik tid til at få snakket med en sundhedsplejerske dagen efter.

Ringede til min kæreste, der fik jeg bare svaret først: "det snakker vi lige om når jeg kommer hjem" hvor han så ringer bagefter "Er du gravid?!" og måtte så forklare ja det er jeg, så blev der stille i den anden ende, "øhh okay" kom der så, "jamen det er jo godt nok"

- han blev først vred og ked af det da han ikke følte sig klar, men vi glæder os begge nu til at skal være forældre den 20 august <3

- Kristina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.