Vidste i om i var gravide???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.405 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

stine_olesen

Tænkte på om i havde en fornemmelse eller kunne mærke på kroppen inden i tog testen at i var gravide??

Vi er jo i gang med at prøve på nr to, og skal som planlagt have mens op til weekenden, har haft en mærkelig fornemmelse den sidste uge til 1½ der nede nærmest som mens smerter og alligevel ikke. Så tænkte det kunne jo være der var gevinst kunne være sjovt eller bare er mig der ligger for meget i det er lige så sansynligt grin

Hvordan var det med jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Bebsen

Jeg var sikker på jeg ikke var gravid! Men min bedste veninde var sikker på jeg var gravid, hihi

Havde en del mens-lignende smerter i starten

Anmeld

21. juni 2010

Summer

Jeg var sikker på at jeg enten var gravid eller døende.. Heldigvis var jeg gravid.

Jeg havde kvalme, ondt i nederste del af maven, og var meget træt.  Alt dette havde jeg 3 dage efter at ægget havde sat sig så jeg vidste det med det samme trods en masse negative tests.

Anmeld

21. juni 2010

Low

Jeg synes ikke at jeg kunne mærke det fysisk men jeg tænkte meget på det og over om jeg kunne være blevet gravid. Jeg var ligepludselig glad på en anden måde og jeg så tingene på en anden måde. Dagen efter jeg skulle have haft min mens. der teskede jeg positiv

Anmeld

21. juni 2010

XXSS

Her anden gang vidste jeg det ikke, men gik hjem fra arbejde da jeg var svimmel og havde rigtig meget kvalme - lige midt i svineinfluenzasæsonen, så enten havde jeg svineinfluenza ellers var der noget andet riv rav ruskende galt og det ender da også ud i lillesøs eller bror her om 3½ uge , hvilket jo så bare er helt fantastisk

Anmeld

21. juni 2010

B&J

mine bryster gjorde sindsygt ondt og havde ikke haft det røde i 2uger meget unormalt hos mig da mit kommer lige når det skal.. så tog en test og den viste mega positiv

Anmeld

21. juni 2010

LIZO

begge gange har jeg været helt sikker på det.. var slet ikke i tvilv.. hvordan kan jeg ikke forklare..

Anmeld

21. juni 2010

trine1989

for mig var det 8 dage efter æl at jeg fik ømme bryster og startede allerede med menssmerter en uge inden den skulle komme (har stadig lidt mens smerter her 5+3), og testede så svag positiv 11 dage efter æl...

synes du skal tage en test  det var 4+2 jeg testede positiv og det var meget tidligt

knus

Anmeld

21. juni 2010

saxa

Jeg havde en fornemmelse ved begge mine graviditeter.. Havde dog ikke nogle symptomer - tror bare det var underbevidstheden der fortalte mig det 

Første gang var ikke planlagt, og der vågnede jeg bare en morgen og troede jeg var gravid.. Rigtigt nok.. Anden gang var med fuldt overlæg, dog troede vi ikke det ville ske i første forsøg. Fik alligevel en fornemmelse 4 dage før forventet mens - og testede, med to streger

Anmeld

21. juni 2010

LotteN

saxi skriver:

Jeg havde en fornemmelse ved begge mine graviditeter.. Havde dog ikke nogle symptomer - tror bare det var underbevidstheden der fortalte mig det 

Første gang var ikke planlagt, og der vågnede jeg bare en morgen og troede jeg var gravid.. Rigtigt nok.. Anden gang var med fuldt overlæg, dog troede vi ikke det ville ske i første forsøg. Fik alligevel en fornemmelse 4 dage før forventet mens - og testede, med to streger

blev du gravid i første forsøg anden gang også?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.