Trine / Malucca09 .... Hvad er der blevet af hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Åhhwh.... Hvor er du bare sød 
Men tro mig, jeg ville nu også bemærke det, hvis du pludselig forsvandt igen. Nu tæller du jo en del af det hele ....og selvom du kom som en kat der inviterer sig selv til en godbid, så har du fået en særlig plads med hele NS-gruppen som en glad katteejer ....Ja, det blev noget værre vrøvl, hehe. Det lød meget bedre oppe i mit hovede, men kom ikke helt så kløgtigt ud.
Men du forstår nok, hvad jeg mener    ...... En vild kat vælger selv sine ejere. Og ejerne vil for altid holde af deres kære lille ven 

Hihihi hvor er du sød Katrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Åhhwh.... Hvor er du bare sød 
Men tro mig, jeg ville nu også bemærke det, hvis du pludselig forsvandt igen. Nu tæller du jo en del af det hele ....og selvom du kom som en kat der inviterer sig selv til en godbid, så har du fået en særlig plads med hele NS-gruppen som en glad katteejer ....Ja, det blev noget værre vrøvl, hehe. Det lød meget bedre oppe i mit hovede, men kom ikke helt så kløgtigt ud.
Men du forstår nok, hvad jeg mener    ...... En vild kat vælger selv sine ejere. Og ejerne vil for altid holde af deres kære lille ven 

Ih, snøft altså, hvor er du sød Det var aftenens bedste katte-eventyr!

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Hihihi hvor er du sød Katrine

Tak. I lige måde, du! 

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

kitty skriver:

Ih, snøft altså, hvor er du sød Det var aftenens bedste katte-eventyr!

Hehehe... joh vist  ....Og så var den endda en sand beretning 

Anmeld

21. juni 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Jaa jaaaaaaaaa      .......men se, jeg klarer mig på andre måder - Ved at spørge Jer som har en FB-profil og en antenne der er lidt længere end min    

Stædige apparat

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Stædige apparat

Ja!!! 
Der er enkelte tidspunkter, hvor jeg godt gad have "snage-mulighederne", som facebook kan give én. Men så bliver jeg alligevel stædig omkring min beslutning om, at jeg IKKE vil være med på FB-bølgen. NIX!!!   

Anmeld

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

åååååårh Katrine, godt du oprettede dette indlæg.... jeg har tænkt det selvsamme igår! hvor de to var henne...

selvfølgelig kunne jeg regne ud af Trine og Malutten havde travlt men nøjs hvor jeg savner dem!

Anmeld

22. juni 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Ja!!! 
Der er enkelte tidspunkter, hvor jeg godt gad have "snage-mulighederne", som facebook kan give én. Men så bliver jeg alligevel stædig omkring min beslutning om, at jeg IKKE vil være med på FB-bølgen. NIX!!!   

Det er det jeg siger - stædige apparat det er ikke bare snagemuligheder - det er ren kommunikation

Anmeld

22. juni 2010

Bondepigen

Dejligt du spurgte Katrine, for jeg havde faktisk selv tænkt på, at jeg snart skulle spørge den kære Trine på FB, hvor hun blev af herinde...

Tror faktisk vi alle savner dem man i perioder ikke hører så meget til...jeg gør i hvert fald.

Men dejligt at "se" dig herinde igen for en kort bemærkning Trine.

Håber snart der kommer mere ro på for jer to smukke tøser, så vi "ser" meget mere til jer. For I er savnet!

Anmeld

22. juni 2010

Dictes mor

Hun var så synlig og aktiv førhen, og nu syntes jeg bare slet ikke man ser eller hører noget til hende længere. Hvilket nu er begyndt at undre mig....
Bare alt er okay?!
Er der nogen herinde der ved noget om, hvordan det går med dem ???

Altså man kan jo have for travlt i en tid. Eller være stille i en tid. Og det skal der også bare være plads til !!!  - Men det er da trist, hvis "folk" sådan bare ligeså stille forsvinder herfra.... - Så kun for en kort stund, forhåbentligt!
For selvom der er meget andet at se til, så er det nu også rart, at man liiiige ser/hører lidt til hinanden - også selvom man måske ikke har den store energi eller overskud til at skrive en masse herinde.

Jeg er bare nysgerrig efter, om de stadig er her, eller er blevet helt væk....... og i såfald - HVORFOR ?!?!?! 

Kh. Katrine - som højest sandsynligt ALDRIG forsvinder herfra. Og hvis jeg gør, så er det nok kun for en kortere periode, en kort tid.... Og ikke uden at sige noget om det først. For selvom I sikkert ikke ville bemærke mit fravær, så føler jeg stadig at I er så vigtige for mig, at jeg lige ville sige det, hvis jeg "går under jorden" for en tid.......
Og det sker som sagt nok aldrig - for jeg må nok ærligt erkende, at jeg er AFHÆNGIG AF JER DEJLIGE NS-TØSER!!!

Ikke bemærke dit fravær, næ sig mig nu lige en gang. jeg tror vist ikke, at jeg er den eneste, som ville savne dig og dine søde svar herinde. Jeg ville savne det rigtig meget og ikke kun dine svar, men også at læse om dine dejlige piger. Så jo jeg er helt sikker på, at dit fravær ville blive bemærket, så lad lige være med at forsvinde nogen steder hen du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.