Hun var så synlig og aktiv førhen, og nu syntes jeg bare slet ikke man ser eller hører noget til hende længere. Hvilket nu er begyndt at undre mig....
Bare alt er okay?!
Er der nogen herinde der ved noget om, hvordan det går med dem ???
Og nu vi er igang med "efterlysninger"
Altså man kan jo have for travlt i en tid. Eller være stille i en tid. Og det skal der også bare være plads til !!! - Men det er da trist, hvis "folk" sådan bare ligeså stille forsvinder herfra.... - Så kun for en kort stund, forhåbentligt!
For selvom der er meget andet at se til, så er det nu også rart, at man liiiige ser/hører lidt til hinanden - også selvom man måske ikke har den store energi eller overskud til at skrive en masse herinde.
Jeg er bare nysgerrig efter, om de stadig er her, eller er blevet helt væk....... og i såfald - HVORFOR ?!?!?! 
Kh. Katrine - som højest sandsynligt ALDRIG forsvinder herfra. Og hvis jeg gør, så er det nok kun for en kortere periode, en kort tid.... Og ikke uden at sige noget om det først. For selvom I sikkert ikke ville bemærke mit fravær, så føler jeg stadig at I er så vigtige for mig, at jeg lige ville sige det, hvis jeg "går under jorden" for en tid.......
Og det sker som sagt nok aldrig - for jeg må nok ærligt erkende, at jeg er AFHÆNGIG AF JER DEJLIGE NS-TØSER!!!
Anmeld