Nu har P.L. jo fået en psykiatrisk diagnose, så det der med at han ville få udgang kan jo ikke bare sådan lade sig gøre..
MHT til barnet, så er det jo ikke barnets skyld, og skal man så blive ved med at tage afstand til det stakkels barn, ja gad vide hvad der så sker med barnet..
Undersøgelser har jo vist sig at 90 % af massemordere og ligende kravl i de amerikanske fængsler har haft en skade i frontallappen, eller er ude af stand til at vise følelser, da de ikke har fået omsorg fra deres forældre gennem opvæksten, et menneske bliver jo ikke "masse"/fler morder uden grund, og et barn skal da ikke bøde for hans fars fejltagelser og hans mors manglende dømmekraft.. jeg ville ikke melde mig ud af en mg fordi der var et barn, som havde en far i fængslet om det så var for mord, vold eller tyveri, nu er en mødregruppe jo en midlertidig ting, men når vi nåede op i skole alderen, så ville jeg da være ekstra opmærksom, men man kan jo ikke tage sit barn ud af skolen fordi der er et barn hvis forældre man ikke bryder sig om..
Vælger man at fjerne sig fra en mødregruppe (hvilket resten nok ville følge trop med) så ekskludere man jo barnet, og ja i sidste ende så kan eksklusion på eksklusion på eksklusion da føre til langt farligere ting end hvis man forsøgte at sætte et godt eksempel for barnet.. men i sidste ende så burde tøsen jo aldrig været blevet gravid, for det barn får det fandme ikke sjovt.. stakkels barn..
Anmeld