Hvad ville I gøre hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Lullaby

Fordi jeg er så nysgerrig ville jeg udnytte muligheden for at udpsørge hende så meget at hun ville blive pinligt berørt  Hehe, men mon dog hun vil i mødregruppe, så skal hun da nok lade være med at fortælle hvem faren er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

<3

Lullaby skriver:

Fordi jeg er så nysgerrig ville jeg udnytte muligheden for at udpsørge hende så meget at hun ville blive pinligt berørt  Hehe, men mon dog hun vil i mødregruppe, så skal hun da nok lade være med at fortælle hvem faren er

Ja det var selvfølgelig også en mulighed Tror sgu bare mit beskyttergen over for min søn overstiger enhver (naturlig) nysgerrighed som man også måtte have ...

Anmeld

21. juni 2010

N&J

Nu har P.L. jo fået en psykiatrisk diagnose, så det der med at han ville få udgang kan jo ikke bare sådan lade sig gøre.. 

MHT til barnet, så er det jo ikke barnets skyld, og skal man så blive ved med at tage afstand til det stakkels barn, ja gad vide hvad der så sker med barnet..

Undersøgelser har jo vist sig at 90 % af massemordere og ligende kravl i de amerikanske fængsler har haft en skade i frontallappen, eller er ude af stand til at vise følelser, da de ikke har fået omsorg fra deres forældre gennem opvæksten, et menneske bliver jo ikke "masse"/fler morder uden grund, og et barn skal da ikke bøde for hans fars fejltagelser og hans mors manglende dømmekraft.. jeg ville ikke melde mig ud af en mg fordi der var et barn, som havde en far i fængslet om det så var for mord, vold eller tyveri, nu er en mødregruppe jo en midlertidig ting, men når vi nåede op i skole alderen, så ville jeg da være ekstra opmærksom, men man kan jo ikke tage sit barn ud af skolen fordi der er et barn hvis forældre man ikke bryder sig om.. 

Vælger man at fjerne sig fra en mødregruppe (hvilket resten nok ville følge trop med) så ekskludere man jo barnet, og ja i sidste ende så kan eksklusion på eksklusion på eksklusion da føre til langt farligere ting end hvis man forsøgte at sætte et godt eksempel for barnet.. men i sidste ende så burde tøsen jo aldrig været blevet gravid, for det barn får det fandme ikke sjovt.. stakkels barn.. 

Anmeld

21. juni 2010

wamse

Jeg ville ikke have et problem med at være i mg med moderen og hendes barn. Kan slet ikke se, hvorfor jeg ikke skulle være med i en gruppe med hende

Ville sgu være pænt ked af det, hvis min datter og jeg blev valgt fra for noget hendes far har gjort.

Anmeld

22. juni 2010

Lullaby

Kirle skriver:

Ja det var selvfølgelig også en mulighed Tror sgu bare mit beskyttergen over for min søn overstiger enhver (naturlig) nysgerrighed som man også måtte have ...

Nu er det jo ikke barnet som er massemorder. Hvis det var faren der var i mødregruppen så ville jeg nok ikke møde op, moren er jo bare en svag person.

Anmeld

22. juni 2010

Low

Jeg ville nok tænke en ekstra gang over om jeg ville forsætte i den gruppe selv om jeg inderst inde godt vidste at det ikke var barnets skyld. Moren til den unge har da heller ikke været rigtig klog men på den anden side så kan andre mennesker vel heller ikke tage ansvaret for hvad andre har laver i deres fortid men det Lundin har gjort er jo groft og han har ikke kun gjort det én gang.

Min ufødte søns far sad for nogle år tilbage, i Vestre Fængsel (DOG for noget SÅ alvorligt ) og han har fortalt at han synes at han var en meget skræmmende mand og sær at se på. Faren til min ufødte søn var nede for at træne med et par andre, hvor Lundin også var der og lige pludselig så blev Lundin overfaldet (ikke af faren til min ufødte søn). Manden rejste sig op og råbte med blod i hoved: Er det alt hvad i har? Men det blev meget hurtigt stoppet af nogle vagter. Han er jo syg i skallen! Sagde faren til min søn til mig..

Anmeld

22. juni 2010

Low

Det er forresten synd at de vil sætte et barn til verden bare for at få en større mulighed for at komme ud..

Anmeld

22. juni 2010

B&J

Jeg vil også sige det er ikke barnets skyld det kan være det bliver et dejligt barn som så mange andre man ved jo aldrig hvad der gemmer sig bag vores børn man fatter ikke pigen... for han har tit truet sine x-kærester hvis en dag han kom ud ville de dø... men ja hun er voksen nok til selv af vide hvad fanden hun har gang i tror nu mere hun gør det fordi hun syntes det er spænde men stakkels barn kan lige høre det bliver mobbet i skolen.. men håber hun skifter mening inden hun bliver gravid hvis hun ikke er det lige nu....

Anmeld

10. september 2010

SoffiLine

Kirle skriver:

nu har jeg aldrig sagt at det var barnets skyld.

Men nu er verden ikke så sort og hvid når det kommer til ens eget barn - ikke i min verden.Der følger min. en mor med i en mødregruppe. Og i min gamle også fædrene.

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad hende pigen ligner. Mener at hvis historien er sand så taler hendes handlinger for sig selv.

Men du ville være fin med at være i hjemmet af en barnemorder med dit barn? For hvis P.L. får et barn så får han udgang af fængslet (højst sandsynligt) og så ja via mg så er det jo også hjemme hos ham...

Tvivler på han bare uden videre for udgang bare fordi han får et barn Det tror jeg sgu ikke han gør.

Mg kan da ikke være hos ham, det er da for uansvarligt?!

Så jeg ville sgu ta den med ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.