Hvad ville I gøre hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

<3

... I endte i mødregruppe med Peter Lundins barn?

Sidder lige og nyder mine skønne (sladder) nyheder fra EB.dk og finder denne : http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article1366335.ece

Og må sgu erkende at selvom barnet og måske moren intet har med de mord at gøre så ville jeg selv blive bleg ved tanken om at mit barn skulle være så tæt på en dømt morder...

At jeg så heller ikke forstå hvad fanden man laver med at være "kærester" med en fyr som P.Lundin er noget helt andet (og bo hos hans far...) så kan jeg for mit liv overhovedet ikke fatte hvordan man kan lave et barn med en dømt barnemorder???

Hvad siger I? Ville I have det fint med at være i mg med P. Lundins barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Sulajma

Det er jo ikke barnets skyld, at hans/hendes far er Peter Lundin!

Mht til den åndssvage tøs der, så tror jeg ganske enkelt at hun er total hjernevasket og er meget meget lavt begavet og har et forskruet syn på livet.

Hun ligner også lidt en tøjte!

Anmeld

21. juni 2010

<3

nu har jeg aldrig sagt at det var barnets skyld.

Men nu er verden ikke så sort og hvid når det kommer til ens eget barn - ikke i min verden.Der følger min. en mor med i en mødregruppe. Og i min gamle også fædrene.

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad hende pigen ligner. Mener at hvis historien er sand så taler hendes handlinger for sig selv.

Men du ville være fin med at være i hjemmet af en barnemorder med dit barn? For hvis P.L. får et barn så får han udgang af fængslet (højst sandsynligt) og så ja via mg så er det jo også hjemme hos ham...

Anmeld

21. juni 2010

Sulajma

Kirle skriver:

nu har jeg aldrig sagt at det var barnets skyld.

Men nu er verden ikke så sort og hvid når det kommer til ens eget barn - ikke i min verden.Der følger min. en mor med i en mødregruppe. Og i min gamle også fædrene.

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad hende pigen ligner. Mener at hvis historien er sand så taler hendes handlinger for sig selv.

Men du ville være fin med at være i hjemmet af en barnemorder med dit barn? For hvis P.L. får et barn så får han udgang af fængslet (højst sandsynligt) og så ja via mg så er det jo også hjemme hos ham...

Nu tvivler jeg på at han overhovedet kommer ud.

Men jeg ville slet ikke bryde mig om at være i mg med hende, så ville jeg nok melde ud, at de kunne finde en ny til mig

Det sker så heldigvis ikke - da jeg bor i Midtjylland

Anmeld

21. juni 2010

Mettemus

Jeg tror aldrig at han vil få lov til at komme i nærheden af sådan et barn - kan myndighederne ikke bestemme det? Han er jo fuldstændig vanvittig (og noget tyder på at hun også er det)????

Og får de overhovedet lov til at undfange et barn?

Altså nu har jeg ikke læst artiklen, men så godt overskriften på en avis tidligere i dag.

Anmeld

21. juni 2010

Pia.

Gud anede slet ikke han havde fået et barn - vidste godt der var et eller andet forvirret kvindemenneske der havde giftet sig med ham, men lige frem at lave et barn med ham... Hvad tænker hun dog på - lad os ikke håbe at hans sindsyge det går videre i generne ...

Og sådan en mor vil jo nok prale med hvem der er far til barnet - stakkels lille pus, det bliver ikke en nem opvækst..

Anmeld

21. juni 2010

Sofia

Der er vel ingen der kan forhindre dem i at have sex.. 

Men selvom jeg ved at det på ingen måde er barnets skyld, så tror jeg, jeg ville have lidt svært ved det!

Lundin sagen bliver aldrig glemt i DK, og synes det er synd for barnet at skulle vokse op og have ham som far - også selvom han sidder i fængsel resten af sit liv, alle vil snakke om det! Især hvis moderen nærmest praler af hvem der er far til barnet.

Anmeld

21. juni 2010

<3

Ja jeg ville virkelig også have det svært med det!Og stakkels barn (hvis der bliver et, men eftersigende skulle de ville det jo...)

Normalt er det sådan at man får udgang når man bliver far så man kan besøge moren og barnet og evt. være med til fødslen. Håber sgu ikke at det sker med P.L. for den mand er da for syg i hovedet! 

Anmeld

21. juni 2010

TbCp

Kirle skriver:

Ja jeg ville virkelig også have det svært med det!Og stakkels barn (hvis der bliver et, men eftersigende skulle de ville det jo...)

Normalt er det sådan at man får udgang når man bliver far så man kan besøge moren og barnet og evt. være med til fødslen. Håber sgu ikke at det sker med P.L. for den mand er da for syg i hovedet! 

Aj kan det virkelig passe.... manden har fået en livstidsdom.... kan simpelthen ikke fatte hvis han får lov at få udgang....
Hvad regner de med... at han kommer tilbage efter en time?!?!

Kan bare slet ikke tro på at han skulle få lov at komme ud, selvom det kun er for besøg, med det han er dømt for.

Nå men det var jo egentlig slet ikke det tråden handlede om
Måtte bare lige kommentere fordi det inde i mit hoved er fuldstændig forrykt!

Anmeld

21. juni 2010

<3

TbCp skriver:

Aj kan det virkelig passe.... manden har fået en livstidsdom.... kan simpelthen ikke fatte hvis han får lov at få udgang....
Hvad regner de med... at han kommer tilbage efter en time?!?!

Kan bare slet ikke tro på at han skulle få lov at komme ud, selvom det kun er for besøg, med det han er dømt for.

Nå men det var jo egentlig slet ikke det tråden handlede om
Måtte bare lige kommentere fordi det inde i mit hoved er fuldstændig forrykt!

Det håber jeg sgu ikke! Men der er jo ledsaget udgang fx...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.