Mettemus skriver:
Han er også begyndt at samle flasker - grunden til et finansimperium er lagt 
Hvad er du så til for et bryllup? Må nok erkende at lige præcis på det punkt er jeg meget traditionel og gammeldags. Jeg vil gerne have den store dag med den store kjole og den store kage med alle jeg kender og holder af omkring mig. Men det skal selvfølgelig være en balancegang - det skal stadig være meget personligt og en god fest hvor alle har det super sjovt. Så et budget på 20 mio tror jeg er passende....
Forresten tudede jeg lige en ekstra gang i dag da jeg fandt Daniels tale på Youtube... ih altså 
Ha-ha - god ide...
Hmm, kunne godt tænke mig at blive gift på en strand på Seychellerne, bare Jan og jeg og vores kommende b*rn. Når vi så er kommet hjem sender vi en invitation ud hvor der står at vi er blevet gift og gerne vil fejre det med en fest (ikke bryllup, men fest).
Jeg har ikke lyst til sange, brudevals, klippe strømper og alt det der, jeg ved bare jeg vil side og føle mig dårligt tilpas...
Men jeg kan sagtens forstå andre gerne vil det, og det har også nogen gange været svært at erkende at det ikke skulle være prinsesse drømmen...
Det samme her, for fik kun set vielsen, da vi skulle over til nogen venner og se fodbold...
Anmeld