Graviditet, hovedpine og piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

oo

Mettemus skriver:

Jeg er også oppe et par gange om natten nu - plejer jeg heller aldrig at være. Glæder mig til at livmoderen smutter længere op i maven så der er plads til blæren lidt igen.

Lige nu drikker jeg uforskammet meget sodavand ("jeg har travlt med eksamen - jeg må godt" er min undskyldning). Er bange for det ender med at jeg får boblevand i benene i stedet for alm. vand!

HAHA, ja, jeg frygter også altid at jordmoderen kan se hvor meget "forbudt" der ryger indenbords her  en dag gloede Søren på mig og sagde "jeg troede ikke du måtte spise så meget chokolade og drikke så meget cola?" og så sad man der og fik MEGAdårlig samvittighed...men samtidig kunne jeg ikke rigtig styre mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

HAHA, ja, jeg frygter også altid at jordmoderen kan se hvor meget "forbudt" der ryger indenbords her  en dag gloede Søren på mig og sagde "jeg troede ikke du måtte spise så meget chokolade og drikke så meget cola?" og så sad man der og fik MEGAdårlig samvittighed...men samtidig kunne jeg ikke rigtig styre mig selv

Jeg tænker også at når jeg begynder at tage på, så må det simpelthen stoppe. Og så når jeg jo igen frem til mine dårlige undskyldninger a la "jeg har vist lidt kvalme, må hellere tage en is" eller "man skal huske at være lidt god ved sig selv i eksamensperioden". Det hjælper desuden ikke at Jens er landets største sukkergris, endnu bedre til dårlige undskyldninger end jeg er og ikke tager så meget som et gram på ligemeget hvad han kører ind...

Anmeld

21. juni 2010

oo

Mettemus skriver:

Jeg tænker også at når jeg begynder at tage på, så må det simpelthen stoppe. Og så når jeg jo igen frem til mine dårlige undskyldninger a la "jeg har vist lidt kvalme, må hellere tage en is" eller "man skal huske at være lidt god ved sig selv i eksamensperioden". Det hjælper desuden ikke at Jens er landets største sukkergris, endnu bedre til dårlige undskyldninger end jeg er og ikke tager så meget som et gram på ligemeget hvad han kører ind...

herhjemme er det jo - mærkeligt nok - Søren der har taget på under min graviditet. jeg tog det første kilo på i sidste uge og han er blevet en lille fedling så det hjælper overhovedet heller ikke på motivationen for mig!! men så er der jo glukosebelastningstesten der venter 3. august og den begynder at rykke så tilpas tæt på nu, at jeg blir hamrende nervøs for at den viser for højt tal og jeg får sukkersyge eller noget andet grimt.

Anmeld

21. juni 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Ja jeg regner også med bare at vågne en morgen med en fin fodbold på maven så man ikke er i tvivl! Jeg sørger forresten for at ae min mave rigtig meget - så ser man også lidt gravid ud... enten det eller også er man bare mærkelig

Ih det var sgu også et skøøønt globryllup - har sagt til Jens at jeg ønsker mig et magen til, så han kan godt begynde at spare op

Jep, vi skal til Budapest med mine forældre og brødre til september. Mine forældre har sølvbryllup, men vil hellere tage os med på ferie end holde stor fest. Det er jeg ganske tilfreds med da vi lige nu skal spare op til både flytning og baby.

Ja, det er rigtigt, det kommer jeg så til en gang imellem (ønsketækning), så jeg er bare mærkelig...ha-ha...

Ja, jeg sad også og tudede, SKØNT...

Hmm jeg er nok ved at erkende at jeg ikke er til et traditionelt bryllup, så må droppe tankerne om den hvide kjole og min far der fører mig op ad gulvet (de eneste traditionelle ting jeg har lyst til)

Men ja, ham Jens skal vidst investere i nogen RIGTIG GODE aktier...

Det var da en rigtig god beslutning, og det bliver da rigtig hyggeligt...

Anmeld

21. juni 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Ja, det er rigtigt, det kommer jeg så til en gang imellem (ønsketækning), så jeg er bare mærkelig...ha-ha...

Ja, jeg sad også og tudede, SKØNT...

Hmm jeg er nok ved at erkende at jeg ikke er til et traditionelt bryllup, så må droppe tankerne om den hvide kjole og min far der fører mig op ad gulvet (de eneste traditionelle ting jeg har lyst til)

Men ja, ham Jens skal vidst investere i nogen RIGTIG GODE aktier...

Det var da en rigtig god beslutning, og det bliver da rigtig hyggeligt...

Han er også begyndt at samle flasker - grunden til et finansimperium er lagt

Hvad er du så til for et bryllup? Må nok erkende at lige præcis på det punkt er jeg meget traditionel og gammeldags. Jeg vil gerne have den store dag med den store kjole og den store kage med alle jeg kender og holder af omkring mig. Men det skal selvfølgelig være en balancegang - det skal stadig være meget personligt og en god fest hvor alle har det super sjovt. Så et budget på 20 mio tror jeg er passende....

Forresten tudede jeg lige en ekstra gang i dag da jeg fandt Daniels tale på Youtube... ih altså

Anmeld

21. juni 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

herhjemme er det jo - mærkeligt nok - Søren der har taget på under min graviditet. jeg tog det første kilo på i sidste uge og han er blevet en lille fedling så det hjælper overhovedet heller ikke på motivationen for mig!! men så er der jo glukosebelastningstesten der venter 3. august og den begynder at rykke så tilpas tæt på nu, at jeg blir hamrende nervøs for at den viser for højt tal og jeg får sukkersyge eller noget andet grimt.

Uha ja, sådan en har jeg også fået et tilbud om. Kan godt se at det er en god ide, men bliver alligevel lidt ekstra nervøs - endnu en ting jeg ikke havde overvejet!

Anmeld

21. juni 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Han er også begyndt at samle flasker - grunden til et finansimperium er lagt

Hvad er du så til for et bryllup? Må nok erkende at lige præcis på det punkt er jeg meget traditionel og gammeldags. Jeg vil gerne have den store dag med den store kjole og den store kage med alle jeg kender og holder af omkring mig. Men det skal selvfølgelig være en balancegang - det skal stadig være meget personligt og en god fest hvor alle har det super sjovt. Så et budget på 20 mio tror jeg er passende....

Forresten tudede jeg lige en ekstra gang i dag da jeg fandt Daniels tale på Youtube... ih altså

Ha-ha - god ide...

Hmm, kunne godt tænke mig at blive gift på en strand på Seychellerne, bare Jan og jeg og vores kommende b*rn. Når vi så er kommet hjem sender vi en invitation ud hvor der står at vi er blevet gift og gerne vil fejre det med en fest (ikke bryllup, men fest). 

Jeg har ikke lyst til sange, brudevals, klippe strømper og alt det der, jeg ved bare jeg vil side og føle mig dårligt tilpas...

Men jeg kan sagtens forstå andre gerne vil det, og det har også nogen gange været svært at erkende at det ikke skulle være prinsesse drømmen...

Det samme her, for fik kun set vielsen, da vi skulle over til nogen venner og se fodbold...

Anmeld

21. juni 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Ha-ha - god ide...

Hmm, kunne godt tænke mig at blive gift på en strand på Seychellerne, bare Jan og jeg og vores kommende b*rn. Når vi så er kommet hjem sender vi en invitation ud hvor der står at vi er blevet gift og gerne vil fejre det med en fest (ikke bryllup, men fest). 

Jeg har ikke lyst til sange, brudevals, klippe strømper og alt det der, jeg ved bare jeg vil side og føle mig dårligt tilpas...

Men jeg kan sagtens forstå andre gerne vil det, og det har også nogen gange været svært at erkende at det ikke skulle være prinsesse drømmen...

Det samme her, for fik kun set vielsen, da vi skulle over til nogen venner og se fodbold...

Årh det ville også være romantisk! Jeg vil dog gerne have i hvert fald mine nærmeste med til vielsen, af en eller anden grund er det vigtigt for mig at sige højt i andres nærvær at man har valgt at være sammen resten af livet. Til gengæld er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skal kringle hele religionsdelen - er nemlig under ingen omstændigheder religiøs og et kirkebryllup ville kun være for traditionensskyld - og det er jeg ikke sikker på jeg er helt tilfreds med.

Men under alle omstændigheder er det ikke aktuelt endnu

Anmeld

21. juni 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Årh det ville også være romantisk! Jeg vil dog gerne have i hvert fald mine nærmeste med til vielsen, af en eller anden grund er det vigtigt for mig at sige højt i andres nærvær at man har valgt at være sammen resten af livet. Til gengæld er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skal kringle hele religionsdelen - er nemlig under ingen omstændigheder religiøs og et kirkebryllup ville kun være for traditionensskyld - og det er jeg ikke sikker på jeg er helt tilfreds med.

Men under alle omstændigheder er det ikke aktuelt endnu

Det er det heller ikke her, men det forhindre ikke mig i at drømme videre

Så gør som jeg engang havde tænkt, at blive gift udendørs - et have bryllup. Jeg drømte på et tidspunkt om at holde det på Kellerspark ved Vejle, og de har sådan en fin plæne ned til Vejle fjord, så kunne man blive gift der...

Ja, jeg har udtænkt det hele, op til flere gange...

Jeg er da også lidt ked af at min familie ikke er der, men jeg kan bare ikke forene mig med et tradionelt bryllup - men hvis de har råd må du gerne tage med os hvorhen det nu bliver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.