Smerter efter ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Mira0911

Kender det for godt...

Om jeg er på p-piller eller ej, har jeg de ledeste smerter under ÆL... Kan være så slemt jeg bliver nød til at tage stærke smertestillende...

Det kan være så slemt at jeg humper rundt og har det bedst ved at bare og ligge på sofaen hele dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Chalala85

MoarJ skriver:

Kender det for godt...

Om jeg er på p-piller eller ej, har jeg de ledeste smerter under ÆL... Kan være så slemt jeg bliver nød til at tage stærke smertestillende...

Det kan være så slemt at jeg humper rundt og har det bedst ved at bare og ligge på sofaen hele dagen...

øvøv hvor er det underligt man kan have det sådan.. det er jo slet ikke sjovt

Anmeld

21. juni 2010

Mira0911

Chalala85 skriver:

øvøv hvor er det underligt man kan have det sådan.. det er jo slet ikke sjovt

Det er bare det rene helvede....  Alle de smerter er først kommet efter jeg har født...

Anmeld

21. juni 2010

Chalala85

MoarJ skriver:

Det er bare det rene helvede....  Alle de smerter er først kommet efter jeg har født...

Jeg havde det heller ikke før jeg fik min søn... men det er først kommet her efter mit p-pille stop og SA i feb..

Anmeld

21. juni 2010

Mira0911

Chalala85 skriver:

Jeg havde det heller ikke før jeg fik min søn... men det er først kommet her efter mit p-pille stop og SA i feb..

Faktisk underligt at man får alle de smerter efter man har fået barn....

Tager du smertestillende når du har smerterne eller?

Anmeld

21. juni 2010

Chalala85

MoarJ skriver:

Faktisk underligt at man får alle de smerter efter man har fået barn....

Tager du smertestillende når du har smerterne eller?

Jeg prøver at lade vær, men nogen gange er de så slemme at jeg dårlig kan stå oprejst og så er jeg nødsaget til det. hvad med dig?

Anmeld

21. juni 2010

Mira0911

Chalala85 skriver:

Jeg prøver at lade vær, men nogen gange er de så slemme at jeg dårlig kan stå oprejst og så er jeg nødsaget til det. hvad med dig?

Stort set hver gang tager jeg smertestillende, kan ikke holde det ud, humper rundt når jeg har det, det gør så ondt, at jeg bare skal lige på sofaen, og til tider tager jeg en flaske med varm vand i, ruller den på den side ÆL er... For det meste hjælper det, men kan jo ikke ligge og rulle dagen lang...

Anmeld

21. juni 2010

Chalala85

MoarJ skriver:

Stort set hver gang tager jeg smertestillende, kan ikke holde det ud, humper rundt når jeg har det, det gør så ondt, at jeg bare skal lige på sofaen, og til tider tager jeg en flaske med varm vand i, ruller den på den side ÆL er... For det meste hjælper det, men kan jo ikke ligge og rulle dagen lang...

haha nej, men nogen gange ville det virkelig være luksus at kunne tage en flyder når den er helt gal.

Anmeld

21. juni 2010

Mira0911

Chalala85 skriver:

haha nej, men nogen gange ville det virkelig være luksus at kunne tage en flyder når den er helt gal.

Åh ja, det vil være så fantastisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.