Smerter efter ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.316 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Chalala85

Hej tøser..

Har lige haft ÆL i sidste uge .. men så idag har jeg simpelthen så ondt. Det føles som et jag det kommer op i underlivet hvis jeg sætter mig ned.. det gør også ondt når jeg går, lidt som om det er noget der strækker sig.

Nogen der ved hvad det er eller har prøvet det?! Er det æggene der er helt ude i hampen?!

heeeellllp.. har brugt google og det gav ikke den vilde oversvømmelse af svar....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Chalala85

Op....

Anmeld

21. juni 2010

trunte89

Da jeg var uden ppiller, havde jeg også de vildeste smerter i forbindelse med ÆL. Har egentligt aldrig haft voldsomt ondt ved mens, men ægløsningen var et helved.

Anmeld

21. juni 2010

Chalala85

trunte89 skriver:

Da jeg var uden ppiller, havde jeg også de vildeste smerter i forbindelse med ÆL. Har egentligt aldrig haft voldsomt ondt ved mens, men ægløsningen var et helved.

Hvor er det bare øv... men det kan sagtens tænkes det er det.

Anmeld

21. juni 2010

trunte89

Chalala85 skriver:

Hvor er det bare øv... men det kan sagtens tænkes det er det.

Ja, det er super træls.

Anmeld

21. juni 2010

Chalala85

trunte89 skriver:

Ja, det er super træls.

Men tusind tak for hjælpen, det var sødt af dig, det gav lige lidt ro i maven

Anmeld

21. juni 2010

trunte89

Chalala85 skriver:

Men tusind tak for hjælpen, det var sødt af dig, det gav lige lidt ro i maven

Jamen det var da så lidt! Håber det går over med dig. Mit blev desværre ved til jeg startede p ppiller igen

Anmeld

21. juni 2010

Chalala85

trunte89 skriver:

Jamen det var da så lidt! Håber det går over med dig. Mit blev desværre ved til jeg startede p ppiller igen

hmm øv.. jeg havde SA i feb så har ikke været på p-piller siden derfor synes jeg det er lidt underligt det først kommer nu..

Anmeld

21. juni 2010

Daisy

Da jeg havde ægløsning fik jeg ondt, jeg kunne endog sige fra hvad side ( hvilken æggestok ) der var ægløsning, da jeg var mega øm i den side.

Anmeld

21. juni 2010

Chalala85

Daisy skriver:

Da jeg havde ægløsning fik jeg ondt, jeg kunne endog sige fra hvad side ( hvilken æggestok ) der var ægløsning, da jeg var mega øm i den side.

Det kan jeg også, det er en hel anden smerte når jeg har ÆL i forhold til nu hvor den er slut. Det gør virkelig ondt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.