Hård besked af lægen idag.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Bondepigen

Åh nej, Mette. Sikke mange byrder du og familien må bære.

Håber det er noget du kan få styr på uden medicin, men øv det er næsten ikke til at bære med det ene oveni det andet. Der er ikke noget at sige til, hvis du er røvtræt af det hele.

Håber på medvind hos jer fra nu af!!!!!

fra Tina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

"Du har type 2 diabetes, Mette". SÅDAN, så skete det..........det jeg har frygtet så længe, er nu en realitet. Var ved lægen med noget hjertehalløj, og fik så denne nedslående besked. Skal nu undersøges for en hjerterytme forstyrrelse, og diabetesen.....................om den er behandlingskrævende, eller kan reguleres med kosten.

Har jo taget voldsomt meget på, siden Ida blev syg.................og har en følelse af, at det er MIN EGEN SKYLD, at jeg er kommet i denne situation.

Synes sgu' ikke lige at det var vores familie's tur lige nu..................til at komme i modvind.

årh søde Mette.... nej, vi er fuldstændigt enige, det var ikke lige jer der stod først i køen til dårlige nyheder igen...

jeg håber det kan reguleres med kosten.... og hvis det kan, så er du jo allerede igang! du træner jo og du havde også pillet ved kosten! of Mette, DU KAN GODT!!!!! Du er et af de sejeste mennesker jeg kender.... Og du kan også det her!hvem ved, måske kan det spises væk?

stort knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.