Hård besked af lægen idag.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

anna-jonas

"Du har type 2 diabetes, Mette". SÅDAN, så skete det..........det jeg har frygtet så længe, er nu en realitet. Var ved lægen med noget hjertehalløj, og fik så denne nedslående besked. Skal nu undersøges for en hjerterytme forstyrrelse, og diabetesen.....................om den er behandlingskrævende, eller kan reguleres med kosten.

Har jo taget voldsomt meget på, siden Ida blev syg.................og har en følelse af, at det er MIN EGEN SKYLD, at jeg er kommet i denne situation.

Synes sgu' ikke lige at det var vores familie's tur lige nu..................til at komme i modvind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Lilletrold

Mette søde søde Mette..... for pokker da også..... sender dig verdens længste og største kram..... og håber når vores kram mødes at det ophæver fortryllelsen af alle de små ting der lige skal drille hist og pist, men fra nu af er det bare ro og god karma......

Anmeld

21. juni 2010

oo

åh Mette

dine skuldre må være bredere end Peter Schmeichels at du kan bære alle de ting på dig uden at dine knæ ekser totalt!! jeg håber virkelig det er noget der kan reguleres med kosten - og du er jo allerede godt på vej med den der træningsmaskine du fik i fødselsdagsgave

og så kunne jeg godt liiige tænke mig at tage et alvorsord med uddelerne af gode og dårlige nyheder, for jeg syns da nok der er overvægt i sidste kategori hjemme ved jer

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

"Du har type 2 diabetes, Mette". SÅDAN, så skete det..........det jeg har frygtet så længe, er nu en realitet. Var ved lægen med noget hjertehalløj, og fik så denne nedslående besked. Skal nu undersøges for en hjerterytme forstyrrelse, og diabetesen.....................om den er behandlingskrævende, eller kan reguleres med kosten.

Har jo taget voldsomt meget på, siden Ida blev syg.................og har en følelse af, at det er MIN EGEN SKYLD, at jeg er kommet i denne situation.

Synes sgu' ikke lige at det var vores familie's tur lige nu..................til at komme i modvind.

Øv Mette, øv for fanden!!! Sikke en møg-besked. KNUS til dig søde 

Anmeld

21. juni 2010

TbCp

Årh nej altså

Anmeld

21. juni 2010

Barbamama

Åh nej..... For filan! Og så lige nu hvor du gør en indsats for dig selv..... Jeg håber virkelig at det "bare" kan reguleres via din kost så du ikke skal have medicin... Åh altså....

Anmeld

21. juni 2010

Dictes mor

Åh nej altså, hvorfor bliver du ved med at blive ramt af det ene og det andet. Det er da ikke til at holde ud! Jeg synes, du bliver ramt af ulykker hele tiden, og det er da bare ikke fair!

Jeg er rigtig ked af at høre, at du har fået diabetis, for pokker da også, som om du ikke har nok at spekulere på.

JEg håber meget, at du er okay.

Stort knus fra Camilla

Anmeld

21. juni 2010

Vingummien

Det er jeg ked af at høre

til dig. Og håber det kan gøres via maden mest

Anmeld

21. juni 2010

otlitrom

Årh nej, altså! Nu synes jeg snart det hele skal tage en vending hjemme hos Jer, så solen og lykken kan smile lidt til Jer!!

Det må være en ård besked at få. Kan slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt det må være, men frygten kender jeg alt til. Det er noget møg at få inden for dørene.

Jeg håber det kan kostreguleres, og så husk og tænk på, hvor SEJ du har været med den Trainer derhjemme!! Det er et skridt i den rigtige retning, søde Mette!

Det skal nok gå alt sammen!

Stort knus!!

Anmeld

21. juni 2010

Skouboe

Æv æv æv... der er vist ikke så meget at sige andet end 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.