Glædelig Sommersolhverv allihop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Ranarupta

Tjuhl skriver:

Så vender dagene igen og det bliver langsomt mørkere, men idag kan vi glæde os over at det er årets længste dag med SOL

Glædelig Sommersolhverv allesammen

Tak Trine, og i lige måde!

(Men altså... vi har ikke haft noget særligt sol her i IShøj)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

oo

karina1980 skriver:

osse her, jeg synes da også det er lidt trist at dagene nu igen bliver kortere og sommeren er ikke igang endnu

joe, det er den nu strengt taget, juni er den første sommer måned men det er jo sådan her hvert eneste år, så det er jo ikke fordi det betyder at vi får en mørk og kold sommer eller noget

Anmeld

21. juni 2010

oo

Mettemus skriver:

Synes det er så hyggeligt - det kan godt være at vi går mørkere tider i møde, men vi går også en forhåbentlig lang sommer og et smukt efterår i møde. Det er nu mine yndlingssæsoner... og forår.... og vinter når det sneer og er stille på den der helt specielle måde! Hvor er det skønt at bo i et land med årstider

jeg eeeeeelsker også årstiderne - jeg ville slet ikke kunne bo et sted der ikke skiftede sådan hele året rundt! og det her efterår glæder jeg mig jo især til faktisk kan sommeren ikke rigtig gå hurtig nok for en gangs skyld!

Anmeld

21. juni 2010

oo

Ranarupta skriver:

Tak Trine, og i lige måde!

(Men altså... vi har ikke haft noget særligt sol her i IShøj)

øvbøv! du skulle ha været hjemme hos mig så og underholdt mig mens Søren ser ALLE 3 KAMPE idag

Anmeld

21. juni 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

jeg eeeeeelsker også årstiderne - jeg ville slet ikke kunne bo et sted der ikke skiftede sådan hele året rundt! og det her efterår glæder jeg mig jo især til faktisk kan sommeren ikke rigtig gå hurtig nok for en gangs skyld!

Ved præcis hvad du mener - pludselig ser en kold januar heller ikke så skræmmende ud længere

Anmeld

21. juni 2010

karina1980

Tjuhl skriver:

joe, det er den nu strengt taget, juni er den første sommer måned men det er jo sådan her hvert eneste år, så det er jo ikke fordi det betyder at vi får en mørk og kold sommer eller noget

nej det selvfølgelig rigtigt nok, tror bare at man hvert år ønsker lidt mere sol og varme, og så det altid trist når der så er udsigt til mindre timer af det.

håber da det gode vejr forsætter de næste 5 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.