Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så vender dagene igen og det bliver langsomt mørkere, men idag kan vi glæde os over at det er årets længste dag med SOL
Glædelig Sommersolhverv allesammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
allerede.... det har jo ikke engang været ordentlig sommer og så går vi allerede mørkere tider imøde
AG - savner sol og sommer og varme
og er det så ikke skønt at vi rent faktisk får lov til at se en lille smule til solen i dag!?
Caroline86 skriver: og er det så ikke skønt at vi rent faktisk får lov til at se en lille smule til solen i dag!?
jooooov
og glædeligt sommersolhverv til alle eftermiddagstøserne også
Hmm.. Er det idag vi skal stille urene frem eller tilbage ? Kan aldrig huske hvornår det er den ene vej og omvendt ?
Knus Nanna
Naannaa87 skriver: Hmm.. Er det idag vi skal stille urene frem eller tilbage ? Kan aldrig huske hvornår det er den ene vej og omvendt ? Knus Nanna
nejnej, det er ikke idag
Ihh, jeg synes altid det er lidt trist, for så begynder det allerede at gå den anden vej... Jeg elsker lange lyse dage og er ikke helt tosset med lange mørke, kolde vinterdage...
Men skøn dag i dag, med skønt vejr...
Mia Maia skriver: Ihh, jeg synes altid det er lidt trist, for så begynder det allerede at gå den anden vej... Jeg elsker lange lyse dage og er ikke helt tosset med lange mørke, kolde vinterdage... Men skøn dag i dag, med skønt vejr...
osse her, jeg synes da også det er lidt trist at dagene nu igen bliver kortere og sommeren er ikke igang endnu
Synes det er så hyggeligt - det kan godt være at vi går mørkere tider i møde, men vi går også en forhåbentlig lang sommer og et smukt efterår i møde. Det er nu mine yndlingssæsoner... og forår.... og vinter når det sneer og er stille på den der helt specielle måde! Hvor er det skønt at bo i et land med årstider
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128