Glædelig Sommersolhverv allihop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

oo

Så vender dagene igen og det bliver langsomt mørkere, men idag kan vi glæde os over at det er årets længste dag med SOL

Glædelig Sommersolhverv allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Marco2

allerede.... det har jo ikke engang været ordentlig sommer og så går vi allerede mørkere tider imøde

AG - savner sol og sommer og varme

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

og er det så ikke skønt at vi rent faktisk får lov til at se en lille smule til solen i dag!?

Anmeld

21. juni 2010

oo

Caroline86 skriver:

og er det så ikke skønt at vi rent faktisk får lov til at se en lille smule til solen i dag!?

jooooov

Anmeld

21. juni 2010

oo

og glædeligt sommersolhverv til alle eftermiddagstøserne også

Anmeld

21. juni 2010

Na-Wi

Hmm.. Er det idag vi skal stille urene frem eller tilbage ? Kan aldrig huske hvornår det er den ene vej og omvendt ?

Knus Nanna

Anmeld

21. juni 2010

oo

Naannaa87 skriver:

Hmm.. Er det idag vi skal stille urene frem eller tilbage ? Kan aldrig huske hvornår det er den ene vej og omvendt ?

Knus Nanna

nejnej, det er ikke idag

Anmeld

21. juni 2010

MM1987

Ihh, jeg synes altid det er lidt trist, for så begynder det allerede at gå den anden vej... Jeg elsker lange lyse dage og er ikke helt tosset med lange mørke, kolde vinterdage... 

Men skøn dag i dag, med skønt vejr...

Anmeld

21. juni 2010

karina1980

Mia Maia skriver:

Ihh, jeg synes altid det er lidt trist, for så begynder det allerede at gå den anden vej... Jeg elsker lange lyse dage og er ikke helt tosset med lange mørke, kolde vinterdage... 

Men skøn dag i dag, med skønt vejr...

osse her, jeg synes da også det er lidt trist at dagene nu igen bliver kortere og sommeren er ikke igang endnu

Anmeld

21. juni 2010

Mettemus

Synes det er så hyggeligt - det kan godt være at vi går mørkere tider i møde, men vi går også en forhåbentlig lang sommer og et smukt efterår i møde. Det er nu mine yndlingssæsoner... og forår.... og vinter når det sneer og er stille på den der helt specielle måde! Hvor er det skønt at bo i et land med årstider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.