Bronkitis, kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

L-Mortil3

hc=k skriver:

Nu siger jeg noget som måske lyder helt hen i vejret for rigtig mange.

Prøv at få Liam tjekket hos en ørelæge.

Min Kristopher var konstant syg med astmatisk bronkitis, snot, febet osv. Jeg var hos læge med ham 1 milliard gange og de kunne ikke finde noget ander en astmatisk bronkitis eller børne astma. De kiggede ham også i ørene, men fant ingenting der heller. De sagde at jeg Ikke skulle tage til ørelæge med Kristopher fordi det ikke var ørene og at en ørelæge ikke ville kunne se noget. Jeg gjorde det alligevel og den var helt gal med hans øre, efter 5 minutter sagde hun at det var så slemt at det eneste der var at gøre var at lægge dræn i hans øre. Efter de har lagt dem har han ikke hostet overhovedet, ikke været snottet og han har ikke haft feber.
Jeg anede ikke der var noget med ørene fordi jeg altid har troet at det skulle gøre ondt i ørene og at børnene ikke vil sove og det ville Kristopher gerne.

Det er mit råd. Hvis ikke de finder noget med hans øre så har du jo ikke mistet noget.

kan man godt bare få en tid ved ørelægen uden en henvisning fra lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Becks

Line&Liam skriver:

kan man godt bare få en tid ved ørelægen uden en henvisning fra lægen?

Ja det kan du godt søde... Lægen giver ikke henvisninger mere til ørelæger... Hverken til børn eller voksne..

Anmeld

21. juni 2010

L-Mortil3

Tutter skriver:

Ja det kan du godt søde... Lægen giver ikke henvisninger mere til ørelæger... Hverken til børn eller voksne..

Aaah okay Så blev jeg også lidt klogere idag!

Det kunne da være man selv skulle få tjekket ørene nu man var der, jeg har haft væske i ørerne rigtig længe (også derfor jeg altid har monster ondt i ørene når halsen driller tror jeg), men lægen siger det ikke betyder særlig meget for voksne = spild af tid at gå til øredoktor...

Anmeld

21. juni 2010

Becks

Line&Liam skriver:

Aaah okay Så blev jeg også lidt klogere idag!

Det kunne da være man selv skulle få tjekket ørene nu man var der, jeg har haft væske i ørerne rigtig længe (også derfor jeg altid har monster ondt i ørene når halsen driller tror jeg), men lægen siger det ikke betyder særlig meget for voksne = spild af tid at gå til øredoktor...

Det skal du ikke lade dig spise af med søde.. Nogle voksne har også øreproblemer.. Især hvis de selv var ørebørn..

Jeg selv var STORT ørebarn.. Har fået lagt dræn i, op til mange gange, første gang var jeg 5 mdr og sidste gange var jeg 25 (er 26 nu) Jeg har også meget væske på ørene.. Og tit ondt i ørene.. Så jeg synes kun det er fint hvis du får en tid samtidig med charmebøffen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.