Line&Liam skriver:
Liam fik jo konstateret bronkitis da han var 4 mdr, men efter jeg eleverede hovedgæret på sengen og han sov alle lure udendørs, gik det i sig selv. Nu satte jeg hovedgæret ned på normal igen, igår og her til morgen da han vågnede hostede og rallede han på ny som fra 3 mdr siden.
Kan det passe at han altid skal have det hævet nu for ikke at være syg? Jeg troede faktisk det var væk, men det kan jeg da se nu, at det er det ikke 
Nu siger jeg noget som måske lyder helt hen i vejret for rigtig mange.
Prøv at få Liam tjekket hos en ørelæge.
Min Kristopher var konstant syg med astmatisk bronkitis, snot, febet osv. Jeg var hos læge med ham 1 milliard gange og de kunne ikke finde noget ander en astmatisk bronkitis eller børne astma. De kiggede ham også i ørene, men fant ingenting der heller. De sagde at jeg Ikke skulle tage til ørelæge med Kristopher fordi det ikke var ørene og at en ørelæge ikke ville kunne se noget. Jeg gjorde det alligevel og den var helt gal med hans øre, efter 5 minutter sagde hun at det var så slemt at det eneste der var at gøre var at lægge dræn i hans øre. Efter de har lagt dem har han ikke hostet overhovedet, ikke været snottet og han har ikke haft feber.
Jeg anede ikke der var noget med ørene fordi jeg altid har troet at det skulle gøre ondt i ørene og at børnene ikke vil sove og det ville Kristopher gerne.
Det er mit råd. Hvis ikke de finder noget med hans øre så har du jo ikke mistet noget.
Anmeld