er det bare mig eller hvad???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

i øvrigt synes jeg da at det er prisværdigt hvad formålet med reklamerne er!? De er jo lavet for at oprette flere praktikpladser så flere kan tage en uddannelse og rent faktisk tage sig af de syge, de gamle, dem der skal have lavet en mur, klippet hår osv!

Der er mange andre reklamer som i den grad virker mere nedladende, i mine øjne!

Men som du skriver har vi alle forskellige meninger. Jeg mener bare bestemt ikke du får noget ud af at klage over den - og slet ikke til tv2 da det ikke er dem der har lavet dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

nilletøz

Til alle der har skrevet og kommet med deres meninger, ja så vil jeg bare takker for jeres svare, og fortælle at jeg har set en mail til tv2.dk så må se hvad de siger til den....

Tusind tak for alle jeres svare, vi alle har jo hver vores meninger!!!

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Yrsa skriver:

Netop...de viser jo og synliggør vigtigheden af at tage en uddannelse...ser det slet ikke som at gøre grin...og sammenligningen med linedance feks er jo bare at man kan gradbøje alt til det kvalmende og så føle sig stødt...men altså...ro på...

den er satme ellers godt nok sjov, den reklame med linedance Er også pjattet med hende "Britta-tid" med Flashdance

undskyld, det havde ikke lige noget med tråden at gøre

Anmeld

21. juni 2010

Skouboe

nilletøz skriver:

Til alle der har skrevet og kommet med deres meninger, ja så vil jeg bare takker for jeres svare, og fortælle at jeg har set en mail til tv2.dk så må se hvad de siger til den....

Tusind tak for alle jeres svare, vi alle har jo hver vores meninger!!!

Personligt føler jeg mig ikke stødt over reklamen, og mener ikke på nogen måde at den ned gør hverken demente eller pårørende..

Når det så er sagt, så mener jeg det er helt fint at du reagerer på den, hvis du føler at den går over stregen.

Det er dog skønne spildte kræfter at klage til tv2 - de har bare solgt en ydelse (sendetid på tv) og har intet med indholdet af reklamen at gøre. Du skal have fat i Undervisningsministeriet og Danske Erhvervsskoler, som er dem der står bag reklamen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.