Så er det jeg ikke kan finde ud af, om det er totalt selvfedt at kunne finde så mange billeder med sig selv på
men her er der da nogle af os. De første fire er fotografbilleder fra da jeg ventede Lina - det femte er fra vores bryllup og de to sidste er spritnye fra i lørdags og søndags, hvor vi var på kærestetur 
Først - Waow! I klær hinanden så godt - som par og som familie.
Når man ser de billeder, hvor du venter Lina, er det bare tydeligt at se, at der sker meget med vores store piger. De var jo faktisk ret så små dengang, og det sidste år har gjort MEGET ved dem, både i størrelse, udseende og adfærd/udvikling. Nå, men det var en sidebemærkning, jeg fik bare øje på, hvor lille Annika jo egentlig var dér ift. nu. Og at der er helt det samme med Bianca.
Og så vil jeg da lige spørge, om billedet "snyder" og har den helt rette vinkel og belysning på dig, eller om du ikke har tabt dig helt afsindigt på det sidste? Jeg synes det sidste billede fra i weekenden, at du ser sååå meget mere tynd ud i ansigtet.
Og igen, for lige at bringe Annika på banen, så er ligheden slående på mor og datter lige dér 
Gad vide om alt det forandring med flytning, vuggestue OSV, har raslet nogle kilo af dig? - Så må jeg også se at få mig lidt mere om ørerne, tror jeg

Anmeld