Skulle vi lave en forældre-billedtråd???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

JustAnotherName

Fantastiske billeder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

grinbidderen

her er lasse og jeg.. de 4 første billeder er fra da jeg ventede valdemar så der havde vi ik fået barn inu.. de 2 sidste er da valdemar var 5 mdr og det sidste er fra nytårs aften 09-10

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juni 2010

Ida.

Så er det jeg ikke kan finde ud af, om det er totalt selvfedt at kunne finde så mange billeder med sig selv på men her er der da nogle af os. De første fire er fotografbilleder fra da jeg ventede Lina - det femte er fra vores bryllup og de to sidste er spritnye fra i lørdags og søndags, hvor vi var på kærestetur

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

Så er det jeg ikke kan finde ud af, om det er totalt selvfedt at kunne finde så mange billeder med sig selv på men her er der da nogle af os. De første fire er fotografbilleder fra da jeg ventede Lina - det femte er fra vores bryllup og de to sidste er spritnye fra i lørdags og søndags, hvor vi var på kærestetur

Først - Waow! I klær hinanden så godt - som par og som familie.
Når man ser de billeder, hvor du venter Lina, er det bare tydeligt at se, at der sker meget med vores store piger. De var jo faktisk ret så små dengang, og det sidste år har gjort MEGET ved dem, både i størrelse, udseende og adfærd/udvikling. Nå, men det var en sidebemærkning, jeg fik bare øje på, hvor lille Annika jo egentlig var dér ift. nu. Og at der er helt det samme med Bianca.

Og så vil jeg da lige spørge, om billedet "snyder" og har den helt rette vinkel og belysning på dig, eller om du ikke har tabt dig helt afsindigt på det sidste? Jeg synes det sidste billede fra i weekenden, at du ser sååå meget mere tynd ud i ansigtet.
Og igen, for lige at bringe Annika på banen, så er ligheden slående på mor og datter lige dér 
Gad vide om alt det forandring med flytning, vuggestue OSV, har raslet nogle kilo af dig? - Så må jeg også se at få mig lidt mere om ørerne, tror jeg  

Anmeld

22. juni 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Først - Waow! I klær hinanden så godt - som par og som familie.
Når man ser de billeder, hvor du venter Lina, er det bare tydeligt at se, at der sker meget med vores store piger. De var jo faktisk ret så små dengang, og det sidste år har gjort MEGET ved dem, både i størrelse, udseende og adfærd/udvikling. Nå, men det var en sidebemærkning, jeg fik bare øje på, hvor lille Annika jo egentlig var dér ift. nu. Og at der er helt det samme med Bianca.

Og så vil jeg da lige spørge, om billedet "snyder" og har den helt rette vinkel og belysning på dig, eller om du ikke har tabt dig helt afsindigt på det sidste? Jeg synes det sidste billede fra i weekenden, at du ser sååå meget mere tynd ud i ansigtet.
Og igen, for lige at bringe Annika på banen, så er ligheden slående på mor og datter lige dér 
Gad vide om alt det forandring med flytning, vuggestue OSV, har raslet nogle kilo af dig? - Så må jeg også se at få mig lidt mere om ørerne, tror jeg  

Først  TAK for rosen søde Katrine

Og JA er det ikke vildt?!! Jeg synes slet ikke Annika var så lille dengang, som jeg nu synes hun ser ud på billederne...de var jo bittesmå og så blev de storesøstre...men de har jo klaret det godt de to små

Jeg ved faktisk ikke, om jeg har tabt mig yderligere - men jeg har i hvert fald ikke taget på - jeg tror billedet er taget i en god vinkel

Anmeld

22. juni 2010

anna-jonas

idamaria83 skriver:

Hvordan gik den dersens kærestetur så??? Jeg kræver en detaljeret beskrivelse...........!!! Også hvordan ungerne havde klaret ferien hos bedsterne??

Som jeg sagde til dig i sidste uge, så ser det altså ud til at du har tabt dig, Ida.............så nu, når Katrine også nævner det, så må der vist være noget om snakken.

Anmeld

22. juni 2010

Dictes mor

Her er Per og jeg

Anmeld

22. juni 2010

Ida.

Anna-jonas skriver:

Hvordan gik den dersens kærestetur så??? Jeg kræver en detaljeret beskrivelse...........!!! Også hvordan ungerne havde klaret ferien hos bedsterne??

Som jeg sagde til dig i sidste uge, så ser det altså ud til at du har tabt dig, Ida.............så nu, når Katrine også nævner det, så må der vist være noget om snakken.

Den skal nok komme er i fuld sving med at lave pynt til en studievenindes bryllupskage, så jeg er noget hængt op det næste stykke tid men skal nok se om jeg kan få tid til at skrive om weekenden en af de nærmeste dage

Og ja måske er der noget om snakken  må hoppe en tur på vægten imorgen tidlig (for jeg hopper bestemt ikke på den på andre tider af dagen )...

Hvor var det en træls besked, du fik af lægen søde Mette du snakkede jo om det i torsdags - at du måske havde mistanke om det - men ærgerligt er det nu at få beskeden alligevel! Sender gerne en STOR portion held i jeres retning

PS. Har Jan fået lavet mere rav i den som handyman? Eller får du ham stoppet

Anmeld

22. juni 2010

anna-jonas

Det først billede er fra da vi blev gift på rådhuset på Fanø, det er 4 år siden d. 4 juli, og jeg var højgravid med Anna.

2 billede er fra juleaften 2005, hvor jeg var gravid, men ikke havde fundet ud af det endnu.

3-4 billede er fra vores kirkebryllup d. 26 maj 2007, hvor Anna også blev døbt.

Anmeld

22. juni 2010

anna-jonas

idamaria83 skriver:

Den skal nok komme er i fuld sving med at lave pynt til en studievenindes bryllupskage, så jeg er noget hængt op det næste stykke tid men skal nok se om jeg kan få tid til at skrive om weekenden en af de nærmeste dage

Og ja måske er der noget om snakken  må hoppe en tur på vægten imorgen tidlig (for jeg hopper bestemt ikke på den på andre tider af dagen )...

Hvor var det en træls besked, du fik af lægen søde Mette du snakkede jo om det i torsdags - at du måske havde mistanke om det - men ærgerligt er det nu at få beskeden alligevel! Sender gerne en STOR portion held i jeres retning

PS. Har Jan fået lavet mere rav i den som handyman? Eller får du ham stoppet

Ja, det var en slem besked............men nu sker der noget, for at jeg kan få råd, vejledning og støtte.............og det er jeg glad for. Jeg har jo en spiseforstyrrelse, som vi gerne skulle få tjek på.

Jan, har på ingen måde selverkendelse, når det drejer sig om hans evner ud i håndværksfaget. Han forventer ROS ved hver lille skrue han skruer i. Det er sgu' altså lidt anstrengende at være mig, i disse tider.

Glæder mig til at høre om jeres weekend, og om Kim-the-man levede op til forventningerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.