Skulle vi lave en forældre-billedtråd???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Barbamama

Ja det er Tinas skyld. Jeg opretter sgu så mange billedtråde lige i øjeblikket så en fra eller til.... og det er jo så hyggeligt. I en anden tråd blev der snakket om at vi ikke viste så mange billeder af os selv og gemalen. SMid billeder ind af dig og din mand gerne før og efter bebs kom til verden. Så må vi jo se om vi kan lave en billedtråd UDEN vores skønne unger!

Og jeg har så kun lagt billeder ind af os fra før Carla blev født for jeg kan ikke finde et billede af os UDEN Carla er på. ha ha ha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Vingummien

Nu er der bare mig, så håber billed af mig er oki

Anmeld

20. juni 2010

JustAnotherName

Inden vi blev forældre... 
(Og Kenneth har i øvrigt heller ikke den knejte-ring i øret mere   )

Anmeld

21. juni 2010

LIZO

sådan ser jeg ud der er ikke så mange billeder af mig..

Anmeld

21. juni 2010

TbCp

Jeg kan ikke lige finde nogle billeder fra efter Liva blev født.... hvor det kun er Carsten og jeg der er på

Men her er fra inden vi blev forældre

Anmeld

21. juni 2010

Barbamama

He he fede billeder!!!!

Anmeld

21. juni 2010

Karo

Her er et par stykker af Martin og jeg fra før vi blev forældre.

Anmeld

21. juni 2010

ChatH

michella80 skriver:

Ja det er Tinas skyld. Jeg opretter sgu så mange billedtråde lige i øjeblikket så en fra eller til.... og det er jo så hyggeligt. I en anden tråd blev der snakket om at vi ikke viste så mange billeder af os selv og gemalen. SMid billeder ind af dig og din mand gerne før og efter bebs kom til verden. Så må vi jo se om vi kan lave en billedtråd UDEN vores skønne unger!

Og jeg har så kun lagt billeder ind af os fra før Carla blev født for jeg kan ikke finde et billede af os UDEN Carla er på. ha ha ha

UHHHH billeder af os sammen her et par stykker..

det første fra da vi blev forældre- og nej ikke særlig lækker efter fuld narkose og nærmest gul over det hele det næste fra vores bryllup da pigerne var 5 måneder.

Anmeld

21. juni 2010

Jules

Her er lidt af Kristian og mig :) De første fra før vi blev forældre :) Vi fik taget billede sammen til det bryllup vi var til... Dem glæder jeg mig til at se :)

Anmeld

21. juni 2010

oo

her er lidt af os. Søren er blevet en hel del bedre til at få mig med på billederne også

det første er fra 1. år vi var gift, det næste er fra januar sidste år (og Søren laver tåbeansigt!) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.