min krop er ikke længere min

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

3xM

Splejs skriver:

har det på samme måde som dig,

jeg er 29+0 og nu kan jeg sQ ikke ligge på ryggen mere, blev så svimmel og kastet op, mega nedern, føler mig som en hval, og så har jeg ingen selvtillid mere. det rigtig øv.
og så har jeg bækkenløsning, og den bette har fået sig en ide med at skulle skubbe røven på af mine ribben, avavav er så øm,

lige lidt brok fra mig

yeahhhh er glad for brok, så er jeg nemlig ikke selv

føler med dig, elsker selv at ligge på ryggen og mærke ham....

men skal jeg først sove SÅ ... NITTEN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Alberts/

yeahhhh er glad for brok, så er jeg nemlig ikke selv

føler med dig, elsker selv at ligge på ryggen og mærke ham....

men skal jeg først sove SÅ ... NITTEN

jeg elsker osse at ligge på ryggen,

er meget hys med at skulle ligge på ryggen, for min næse har det med at lukke hvis jeg ligger på siden, og så panikker jeg, så syns det er ret vanskeligt, puha.

og når jeg ligger på side kommer jeg til at lige for meget på maven så er så øm når jeg står op, 

nøøøj jeg kan da blive ved med at brokke mig hihi

Anmeld

20. juni 2010

3xM

he he he kan så tydlig følge dig har selv taget en junior dyne i brug nu fordi jeg bare ligger skide dårligt og puster og stønner når man skal vende sig ( stakkels mænd egentlig)

Anmeld

20. juni 2010

Alberts/

mariaogmarcus skriver:

he he he kan så tydlig følge dig har selv taget en junior dyne i brug nu fordi jeg bare ligger skide dårligt og puster og stønner når man skal vende sig ( stakkels mænd egentlig)

haha ja stakkels mænd(;

jeg er bare så hys når jeg skal sove, kan kun have min hovedepude og dyne, og ikke andet så kan jeg ikke sove,

puha glæder mig ikke til at skulle sove de kommende uger;(

Anmeld

20. juni 2010

3xM

nej tror også det kun blir værre, tænker om det er kroppens egen måde at forberde en på det kommende afbrudte søvn mv. man for m babyer ??

Anmeld

20. juni 2010

Alberts/

det er det garantrise hihi

men det kunne min krop godt vente lidt med(;

vågner alligevel en milliard gange for at skulle tisse, så kunne kroppen godt lige lade en sove godt når man endelig får sovet,

Anmeld

20. juni 2010

Nina Amelia

Jeg VIL altså sove i mere end 1½ time pr. nat inden jeg skal føde! (heftig bækkenløsning).. Jeg eeeelsker at sove. Og natterenderi kommer der nok af når man har født.. Men det er sikkert som i siger, at naturen forbereder én på at en hel nattesøvn kan man kigge langt efter

Anmeld

20. juni 2010

Alberts/

Nina Amelia skriver:

Jeg VIL altså sove i mere end 1½ time pr. nat inden jeg skal føde! (heftig bækkenløsning).. Jeg eeeelsker at sove. Og natterenderi kommer der nok af når man har født.. Men det er sikkert som i siger, at naturen forbereder én på at en hel nattesøvn kan man kigge langt efter

syns det herre ondt allerede at forberede os på det(; det kunne kroppen gøre en uge inden fødslen så var jeg forberedt, ville så gerne sove en hel nat,

har også slem bækkenløsning så vågner hver gang jeg skal vænne mig,

BROK BROK BROK

sorry

Anmeld

21. juni 2010

Anja

gruener skriver:

ihh jeg kan godt følge dig

Jeg lider heldigvis ikke af hæmorider.. Jeg er også rundet 28+0 idag og syntes virkelig 11 uger er laaaaannngggg tid!!! har nok taget 15 kilo på, deraf ca. 10 kilo vand, så jeg føler mig som en strandet hval... Plus en baby, der som din bare danser boogie i maven, så jeg bliver helt utilpas. En af mine gamle veninde fødte en pige igår, og er bare mega jaloux over at hun er nået målet.. Dejligt for hende, men ihhhh jeg vil osss  

Heldigvis får vi jo noget godt ud af det til sidst..

Måske et "dumt" spørgsmål, men hvordan kan du vide, at de 10 kg er vand?

Anmeld

21. juni 2010

gruener

Anja skriver:

Måske et "dumt" spørgsmål, men hvordan kan du vide, at de 10 kg er vand?

Jeg har været til nogle undersøgelser, hvor min læge kunne måle mit væske indhold. Selvom jeg kan også bare kigge ned og se mine opsvulmede ben og fødder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.